0 comments

Untuk gadis-gadis yang nak sihat


1.Terlalu lama berdiri - merosakkan tulang. Urat - urat sekitar kaki menjadi kembang. Liang vagina sentiasa basah.

2. Terlalu lama duduk - merosakkan lipatan daging. Akan mudah dihinggapi penyakit tua. Tubuh badan menjadi kendur.

3. Terlalu lama berjalan - merosakkan urat. Dalam pada itu haid akan menjadi tidak teratur dan tidak menentu masanya.



4. Terlalu lama melihat - merosakkan darah. Darah haid menjadi lebih kotor dari kebiasaannya.

5. Terlalu banyak tidur - merosakkan tenaga. Menjadi pemalas. Jauh jodoh.Selalu berangan-angan. Urat - urat disekitar rahim menjadi tidak kuat. Mudah dijangkiti kemandulan.


Baca penuh artikel ini..klik disini!!
read more
0 comments

Rahsia Mengenali Lelaki Melalui Zodiak

Adakalanya sebagai seorang lelaki anda masih tidak mengenali diri atau peribadi
sendiri. Hanya rakan-rakan di sekeliling yang ikhlas untuk memberitahu anda
akan menyatakan setiap kelebihan mahupun kelebihan diri anda. Namun, apakah
anda mempunyai rakan yang sanggup berterus-terang? Minggu ini disiarkan
beberapa perkara berkaitan dengan keperibadian seorang lelaki berdasarkan
bulan kelahirannya. Walaupun tidak kesemuanya benar, namun ia boleh dijadikan
panduan. Jika anda memang mempunyai sikap buruk atau kelemahan, anda
boleh memperbaiki diri anda.


Leo (24 Julai - 23 Ogos)
Dia seorang yang agak tinggi, kurus, gerakannya pantas tetapi lembut. Bentuk
matanya besar dan menarik dan kemungkinan mempunyai rambut yang ikal.
Bibirnya mungkin nipis. Mempunyai sikap suka menolong orang lain. Dia
berkeyakinan pada diri sendiri dan ini membolehkannya menjadi pemimpin. Dia
juga suka menjadi popular dan dipuji. Cinta merupakan sesuatu yang penting di
dalam hidupnya. Rupanya yang tampan dan yakin menyebabkan pasangannya
merasa bertuah.
Namun sikap yang paling tidak digemari oleh isteri atau kekasihnya, ialah sikap
cemburunya. Lelaki ini juga apabila berkahwin sering menganggap rumahnya
sebagai tempat berehat dan sering menganggap isterinya memberikan
keselesaan padanya setelah penat bekerja.


Virgo (24 Ogos - 23 September)
Dia adalah lelaki yang agak kurus, tingginya serderhana, bahunya agak lebar,
bulu keningnya panjang dan cantik, dan dahinya luas, matanya nampak sedih
tetapi lembut, dan ini menarik perhatian wanita. Dia adalah lelaki yang
mementingkan kebijaksanaan. Dia mahukan kesempurnaan, sentiasa mahu
mengawal, dan jarang sekali terbawa oleh cinta.
Dia mengkritik dan mengadu. Dia juga agak mementingkan hal-hal yang halus
terperinci. Di dalam soal kahwin, dia akan mengahwini wanita yang ada wang dan
yang boleh membantunya. Dia seorang yang mengambil berat mengenai
kesihatan dan kecergasan. Namun seringkali dia menyalahkan orang lain, sukar
untuk mengakui kesilapan diri sendiri.


Libra (24 September - 23 Oktober)
Dia seorang yang seksi, tubuhnya agak menarik, pakaiannya agak kemas dan
sukakan kebersihan. Mungkin mempunyai bentuk badan sedikit kewanitaan
seperti bulu roma yang sedikit, atau bahu yang kecil. Dia tidak gemar tangannya
kotor, dia suka pekerjaan yang mempertingkatkan paras rupa orang lain seperti
22
mendandan rambut, pereka fesyen atau menjual barangan kecantikan. Sikapnya
terbuka, menyenangkan, suka bergaul dan ramai kawan. Sopan dan simpati.
Antara kelemahannya ialah dia sukar memutuskan sesuatu yang tidak disukainya,
ini mungkin mengakibatkan dia berkahwin dengan pasangan yang tidak sesuai.
Walaupun dia lelaki popular di kalangan wanita, emosinya terkawal dan dia
kelihatan seperti pasangan yang kurang mengasihi. Pada mulanya wanita tertarik
padanya kerana dia bertimbang rasa dan berhati-hati, kemudian setelah
beberapa lama, sikap itu tenggelam. Dia biasanya adalah orang yang cermat
dalam berbelanja tetapi agak boros pula dari segi membeli baju, wangian, atau
perabot. Dia membelanjakan banyak wang untuk menarik perhatian orang yang
dicintainya atau sesiapa yang dianggap penting.


Scorpio (24 Oktober - 22 November)
Tubuh biasanya kecil, tingginya jarang melebihi ketinggian sederhana.
Renungannya yang tajam seolah-olah dapat membaca isi hati orang lain. Sama
ada hatinya gembira atau sebaliknya dapat dilihat dari cara dia jalan. Dia akan
berjalan dengan tenang bila hatinya suka dan tidak menentu bila dia kegelisahan.
Dia seorang yang mudah tersinggung perasaannya, tetapi dapat
menyembunyikan keadaan itu dengan rupa zahiriah yang agak cekal. Dia akan
berusaha bertahun-tahun untuk mencapai cita-citanya atau untuk membalas
dendam. Suka jika dapat menunjukkan kuasa, dan nampak lebih dominan dalam
perhubungan.


Sagitarius (23 November - 22 Disember)
Dia seorang yang suka bergaul, suka kehidupan yang baik tetapi gemar berfoyafoya.
Dia adalah insan yang paling romantik. Dia menarik, mudah bergaul dengan
seorang yang suka kepada hiburan dan berjalan ke tempat-tempat yang
menawan. Dari segi berpakaian, dia suka memakai pakaian yang kasual dan
longgar.
Dia lelaki yang agak boros, dan jika tidak berhati-hati, mungkin terlibat dalam
perjudian. Lelaki ini suka jika dapat berteman dengan wanita dan mudah pula
jatuh hati. Tapi dia tidak suka terikat dalam masa yang panjang.


Capricorn (23 Disember -20 Januari)
Lelaki ini lebih berhati hati dalam hidup, dan selalu melakukan sesuatu
berdasarkan keadaan. Dia tidak suka menukar rancangan yang telah dibuatnya.
Dia agak pendiam dan suka bekerja sendiri. Dia adalah jenis pendendam dan
akan ingat pada kejahatan yang dilakukan terhadap dirinya hingga bertahuntahun.
Mungkin dialah paling tidak menarik kerana dia mendekati wanita menggunakan
cara intelek. Dia mungkin kurang selesa dengan wanita yang beremosi tinggi
23
tetapi sanggup berkahwin dengannya jika dia boleh membantu mencapai
kejayaan dalam kerjaya. Lelaki ini sukar jatuh cinta, tetapi jika sudah jatuh cinta,
dia akan amat mencintai wanita itu. Apabila berkahwin ia agak lokek dari segi
kewangan. Dalam pergaulan, dia lebih suka kepada yang lebih tua dan
konservetif.


Aquarius (21 Januari - 19 Februari)
Dia adalah lelaki yang pandai bercakap dan suka kepada cakap-cakap intelek. Dia
agak kurang romantik. Dia sukar jatuh cinta kerana dia tidak mahu kecewa. Dia
suka persahabatan yang sekejap berbanding hubungan yang panjang.
Lelaki ini suka ketawa dan mempunyai perkara- perkara yang menarik untuk
dilakukan, tetapi dia boleh jadi pendiam pada suatu masa dan agak
mengecewakan kekasihnya. Dia mungkin lambat berkahwin kerana tidak suka
terikat. Sebagai lelaki, dia disukai oleh teman wanitanya kerana dia agak berbeza
dan menarik, tetapi mengecewakan dari segi membuat komitmen.


Pisces (20 Februari - 20 Mac)
Dari segi berpakaian, mungkin dia kelihatan kurang kemas. Walaupun dari segi
zahiriah dia agak kurang menarik, dia mempunyai personaliti yang bagus boleh
berjenaka dan baik hati. Dia adalah lelaki yang pandai mengagak dan bersimpati
tinggi, tetapi, hatinya selalu bimbang. Dia tidak suka berkelahi dan sedaya-upaya
mengelakkannya.
Hidupnya suka menggembirakan hati orang lain, dia agak romantik dan
mementingkan perasaan pasangan. Tetapi dia agak pemalu dan kurang
keyakinan, menyebabkan dia lambat dalam hal menambat wanita. Dia agak sukar
dari segi membuat keputusan, dan agak bertangguh untuk kahwin. Oleh kerana
kelemahan ini, dia mudah dipengaruhi atau ditinggalkan. Dari segi bercinta, dia
adalah seorang yang hangat, mengambil berat dan mengasihi, serta
menghiburkan.


Aries (21 Mac - 20 April)
Dia kuat bekerja, suka bergaul, bersemangat dan bercita-cita, menjadikan dia
seorang pemimpin. Dia lebih suka mengarah, berani dan suka menjelajah .Dia
lebih suka memulakan sesuatu tetapi kemudian menyuruh orang lain
menyelesaikan kerja itu. Dia mementingkan lahiriah dan mudah bergaul tetapi
agak kurang keyakinan. Dia mudah cemburu dan kurang yakin dalam hubungan
dengan wanita, tambah lagi dia merupakan seorang yang panas baran. Padanya
cinta adalah amat penting, kerana dia benci hidup keseorangan, dan kerana dia
merasa bangga ada orang yang sanggup menyerahkan jiwa raganya kepadanya.
Ketika mula bercinta dia baik hati, mudah jenaka dan bersukaria tetapi apabila
telah lama berkenalan, dia selalu menyakitkan hati, curiga dan marah-marah.
24


Taurus (21 April - 20 Mei)
Dia seorang yang praktikal serta berseni, mungkin boleh mengukir atau melukis.
Suaranya merdu bila menyanyi dan sukakan muzik, malah mungkin seorang ahli
muzik. Lelaki ini mudah bergaul, suka berjenaka dan ketawa. Bagaimanapun dia
kurang yakin pada diri sendiri dan menyebabkan dia menggunakan bakat seninya
untuk menarik hati wanita.
Dia juga adalah lelaki stabil, konservatif dan agak keras hati, yang mahu tahu ke
manakah arah tujuan dirinya. Lelaki ini pentingkan sekuriti dari segi kewangan,
begitu juga dari segi rumahtangganya dan dengan sebab ini dia jarang ambil
risiko atau memperjudikan hidupnya. Lelaki ini menanti-nantikan
perkahwinannya. Pada masa inilah dia akan berasa selamat. Perasaan itulah yang
tidak ada pada dirinya sebelum itu, disebabkan itu dia akan memilih pasangan
hidupnya dengan agak teliti agar rumahtangganya berpanjangan. Kebolehannya
menghias rumah dan kesungguhannya menjadikan dia pasangan yang baik. Dia
tidak begitu minat dengan idea orang lain.


Gemini (21 Mei - 21 Jun)
Senyumannya menarik menyebabkan orang ramai tertarik kepadanya. Dia
seorang yang bijak berfikir, ingatannya bijak dan teratur menjadikan ia pasangan
yang menarik. Dia mungkin bekerja sebagai jurujual di mana dia berpeluang
memujuk dan mempengaruh orang lain. Dalam menjadi pasangan hidup dia suka
wanita yang boleh berfikiran sendiri, yang tidak pendiam dan yang cerdik bukan
cantik menjadi keutamaanya.
Dia suka kepada luahan emosi kerana itu dianggap kebudak-budakan dan remeh
kerana itu dia bermasalah untuk jatuh cinta kerana menganggap bahawa bila
jatuh cinta, dia akan memberi banyak kuasa kepada kekasihnya. Pasangannya
yang ideal adalah yang sanggup berkongsi akal, bukan hati.
25
read more
0 comments

Kontrak Norman Hakim Dalam Gerak Khas Tamat: Abby Masuk Balik

Tiada sebab lain lagi. Dek kerana kes khalwat dengan Memey Suhaiza hujung bulan lalu, Norman Hakim terpaksa melupakan Gerak Khas apabila Skop Production menamatkan kontrak beliau berkuatkuasa pertengahan Disember ini.


Ironi’nya, Abby Abadi akan di’serap semula ke’dalam Gerak Khas dengan memegang watak sebagai Asisten Supritendan Aleeza. Abby akan memulakan pengambaran watak beliau bermula Januari depan.


Memey Suhaiza juga mengalami nasib yang sama apabila di’gugurkan dari senarai pelakon utama drama berjudul Issandra yang sepatutnya memulakan penggambaran pada awal November lalu.



read more
0 comments

Sajak Kematian

Waktu aku form 5, satu malam lepas study dengan Ejoy dan Norman aku lepak jap dalam dorm diorang, baring punya baring, sembang punya sembang si Zaki ajak dengar 1 kaset tajuknya soalan-soalan bocor dari kubur tak silap, aku yang tengah boring study jadi excited nak dengar.

Lampu dorm dipadam, walkman diletakkan dalam baldi kasi volume kuat sikit, kami ramai-ramai dengar sama, peh menginsafkan siot, jeritan dari kubur “tidak..tidak..aku tidak tahuuuuu” hehe nostalgia tuh.

Setidaknya kaset sebegitu menyedarkan kita tentang hakikat kematian yang pasti, seksa kubur, malaikat mungkar dan nangkir, dan semestinya mengingati dosa dosa kita yang selama ini menimbun.

Tentunya bila sudah dengar kita akan ingat dosa dan pahala, time tu la nak ingat dosa tak sembahyang, kelepet duit orang, tak puasa, makan rasuah, tu baru part kubur tu, belum citer part alam akhirat lagi

Baru-baru nih kecoh mak-bapak komplen tayangan video sajak kematian, apa yang kecoh sangat? jom sama sama menonton..




Muat Turun video ini | FLV Player

Kadang kadang aku nak tergelak pon ada, alahai tak seram pon, lakonan semula je, insaf lah jugak kalau kasi budak-budak tengok, takdelah ekstrim mana, ular tipu pon ekstrim ke? wakaka

Orang yang takut mati dan banyak dosa je takut nih, dan akhirnya pak menteri dah suruh hentikan penayangan, zaman sekarang nih kalau ko sembang je isu bab kematian-dosa orang tak solat, takde audio-visual, tak feel lah beb, kata zaman dah berubah.

p/s= drama dan filem seram yang bersepah kat luar sana korang tak bising pon nak hentikan yek, lagi seram dan ganas, Eh mana sajak nya, pelik aku.
read more
0 comments

Aku dan Sesuatu..

1. If your lover betrayed you, what will your reaction be?- Gaduh jap pastu aku akan tinggalkan dia

2. If you can have a dream to come true, what would it be?- Jadi kaya raya, kahwin, dan tunai Haji, Insyallah

3. Whose butt would you like to kick?- Azwan Ali, Amboi Amboi Amboi

4. What would you do with a billion dollars?- Beli Manchester United, hohoho

5. Will you fall in love with your bestfriend?- Mungkin

6. Which is more blessed, loving someone or being loved by someone?
- Mencintai seseorang lebih mudah dari dicintai seseorang

7. How long do you intend to wait for someone you really love?- Jika dia betul cintakan aku, aku rela menunggunya hingga akhir ayat (ayat mesti power)

8. If the person you secretly like is already attached, what would you do?
- Biarkan si dia dengan labu labunya

9. What do you pray each day for your loved one?
- Aku doakan semoga mereka sihat-murah rezeki-dan bahagia selalu.

10. What takes you down the fastest?- Apabila sesuatu dihajati tidak kesampaian

11. How would you see yourself in ten years time?
- Sudah berkeluarga, berdikari dan hidup sederhana

12. What do you really want at the moment of responding to this tag?
- Aku cuma mahu update blog, itu sahaja

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?- Ted? Seorang blogger yang online 24 jam

14. Would you rather be single and rich or married but poor?- Apadaa mestilah single dan kaya

15. What’s the first thing you do when you wake up?- Tentulah BUKA MATA hehehe, basuh muka la bai..

16. What’s the character must have in your partner?- Cun, comel, Manja, Bijak dan Pandai masak

17. If you fall in love with two people simultaneously, who would you pick?- Dia mesti lulus ujian tahap kesukaan Mak aku, siapa lulus aku pilih dia, Aci tak?

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing the someone has done?
- Aku mudah memaafkan jika orang itu minta maaf, apa? lupakan?, tak semudah itu

19. Do you prefer being single or having a relationship?- Dah tua bangka ni, gatal pulak nak ada relationship, mahu kawen dengan saya?

20. Would you leave your family behind just to chase your dreams?- Sudah pasti, pengorbanan perlu jika mahukan kejayaan
read more
0 comments

Mazidul Akmal Terjah Ustaz Arief Cakra Alam di 360, esok!


Sesiapa yang terlepas isu Ustaz Arief yang menggunakan magic trick untuk mengubati penyakit, anda perlu baca & tonton video yang di’keluarkan oleh sebuah stesyen TV Korea ini.

Menurut Mazidul Akmal sendiri di’blog beliau, beliau sudah membuat temujanji dengan Ustaz Arief untuk berjuma pada 24 November (semalam) dan hasil penyiasatan ini akan di’siarkan pada 26 November 2008, kemungkinan besar melaui slot 360 di TV3.

Sedikit nasihat dari OHBULAN! sebelum orang ramai menonton pendedahan Mazidul Akmal, Ustaz Arief mungkin akan mengubah cara beliau mendapatkan electricity setelah mengetahui trick selipar telah terbongkar.

Apa-apa pun, sila tonton dengan hati terbuka & berfikiran positif. Kita mencari kebenaran.
read more
0 comments

An Email for Bill Gates from the Indian Customer

From : Mr. Suresh Singh of Tamil Nadu, India
To: Mr. Bill Gates of Microsoft
Subject: Problems with my new computer

Dear Mr. Bill Gates,

We have bought a computer for our home and we have found some
Problems, which I want to bring to your notice.

1. There is a button ’start’ but there is no ’stop’ button. We request you to check this.

2. We find there is ‘Run’ in the menu. One of my friends clicked ‘run’ he ran up to Amritsar ! So, we request you to change that to ’sit’, so that we can click that by sitting.

3. One doubt is whether any ‘re-scooter’ is available in system? I find only ‘re-cycle’, but I own a scooter at my home.

4. There is ‘Find’ button but it is not working properly. My wife lost the door key and we tried a lot trace the key with this ‘ find’ button, but was unable to trace. Please rectify this problem.

5. My child learnt ‘Microsoft word’ now he wants to learn ‘Microsoft sentence’, so when you will provide that?

6. I brought computer, CPU, mouse and keyboard, but there is only one icon which shows ‘MY Computer’: when you will provide the remaining items?

7. It is surprising that windows says ‘MY Pictures’ but there is noteven a single photo of mine. So when will you keep my photo in that.

8. There is ‘MICROSOFT OFFICE’ what about ‘MICROSOFT HOME’ since I use the PC at home only..

9. You provided ‘My Recent Documents’. When you will provide ‘My Past Documents’?

10. You provide ‘My Network Places’. For God shake please do not provide ‘My Secret Places’. I do not want to let my wife know where I go after my office hours.

11. Why is it that your name is Gates but u are selling WINDOWS

Regards, Suresh
read more
0 comments

Teka teki teka tekuk

1. Dalam Banyak2 air,air apa yg paling berani?

Ha.Ha.Ape bende tu?! Kalau nak tahu, jawapan yg sebenarnye ialah air
terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha!!! Ha!!! Ha!!!!!

2. Banyak- banyak binatang…binatang apa keluar haid…

jwpn: kura-kura..ala tu pun tak tahu…keluar HEAD….tak paham jugak.ala kepala le..

3. Dlm bnyk2 binatang….. bntg ape yg bertelur dan beranak…..kira 2 alam la

niiii….. ha jwp2…. …siput babilaaaaa…..ye la siput bertelur…babi beranak….

4. Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai, sungai apa yang paling berat?

Jawapannya ialah Sungai Besi…Ha…ha…ha…

5. Kereta dengan motor, mana lebih tua?

jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat…

6. Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?

jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.

7. Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin…

huruf TA dan YA laa… kan jadi TAYAR tu

8. kasut apa yang paling keras?

Kasut batu..salah maa.. kasut BATA laaaa…muhahaha..lawak ka?

9. Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?

jawapannya ialah meter bas tulah

10. Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin …ahhh sape dapat jawab????

jawapannya ialah…huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara
pasangan bercinta lerrr ..hehehehe

11. Kalau korang pandai math, 5 orang cina tolak 3 orang india , jadi apa?

orang india tu jatuh lah…. keh keh keh!!!

12. Ada 3 biji limau kendian di bahagi kepada 3 bahagian..lepas tu dibagi pulak pada 3 org..baper seorang dapat ?…kes kes kes kes korang mesti lemah IQ kan ..

jawapannya sorang dapat sebiji limau ler..sbb sama gak ko potong atau
tak…hehehhe mesti dapat sorang sebiji

13. benda apa kalau naik tak turun dah?
jwpn dia umur la.ish…ish…

14. KENAPA TAYAR BELAKANG KENDERAAN SELALU BOTAK DAHULU DARIPADA TAYAR HADAPAN?
SEBABNYA IALAH DIA SELALU MEMIKIRKAN KENAPA DIA TIDAK DAPAT MEMECUT
TAYAR HADAPAN

15. cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?

jawapannye betina ler..pasal dia pakai pad.hehe

16. Ada sekor gajah dan sekor kancil,berjalan2 dalam hutan.Suatu ketika,mereka terjumpa sebuah titi. Semasa kancil menaiki titi tersebut, titi tersebut runtuh.Kancil telah patah kaki. Gajah pula patah………

Gajah patah apa rasanya ya???? Gajah PATAH BALIK kot!

17. Dalam banyak banyak lembu,lembu apa yang semua petani cari

lembu yang hilang lah . kalau tak hilang siapa lah ada masa nak kisah pasal lembu.

18. Hidupan apa didalam laut paling tua.

jawapannya udang sebab dia sudah bongkok dan berjanggut..ha–ha–ha–ha–

19. Cube teka ye benda apa apabila kita berdiri dia baring, bila kita baring dia berdiri…….?

jawapannye tapak kaki la……

20. Banyak2 ikan, ikan apa yang pemalu…

jawapan nyer :ikan sardin.sebab nyer dier duduk dlm tin..

21. ANDAIKATA ANDA TERJUMPA MAYAT MANUSIA DAN BANGKAI HAIWAN YANG MANA SATU ANDA PERLU TUTUP DAHULU?

JAWAB..JAWAB JGN TAK JAWAB..DUA-DUA..SALAHLA.. TAK TAHU..TENTULAH HIDUNG..

22. APAKAH BENDA YANG KITA POTONG IA TETAP AKAN PANJANG?

HA JAWAPANYA MESTILAH KACANG PANJANG KAN. TAKKANLAH DAH POTONG KITA KENA PANGGIL KACANG PENDEK TAK SESUAI TAU. hehe..
read more
0 comments

Budin dengan kucing

Budin seorang yang amat benci pada kucing, entah apa silap yang telah
dibuat oleh kucing padanya tiada siapa yang tahu.

Walaupun begitu, jodoh pertemuan sememangnya ketentuan Ilahi, Budin bertemu
jodoh dengan Gayah yang sememangnya amat suka dan cinta pada kucing. Bukan
itu sahaja, sebelum berkahwin dengan Budin, Gayah sudah sedia ada membela
seekor kucing siam.

Maka dari hari ke hari, bertambah benci dan meluatlah Budin pada kucing
terutama si Tompok, kucing siam peliharaan isterinya. Apa tidaknya, Gayah
lebih memberi tumpuan kepada si Tompok dalam kehidupan sehari-hariannya.
Hal ini membuatkan Budin beranggapan, Gayah lebih sayang si Tompok
berbanding dengan dirinya.

Akibat tidak mahu terus tertekan dengan keadaan ini, Budin membuat
rancangan untuk mengusir si Tompok dari hidupnya dan hidup isterinya,
Gayah. Maka, bermulalah dengan rancangan jahat Budin.

Pucuk dicita ulam yang mendatang, ketika isterinya sedang asyik mandi ,
Budin dengan tanpa segan silunya telah menangkap si Tompok, disumbat dalam
karung beras Mehsuri. Tanpa berlengah terus merempit motor kapcainya
sehingga jauh dari rumahnya , lebih kurang 10 km lalu dihumbanlah si Tompok
tanpa belas kasihan. Dengan hati gembira, baliklah dia ke rumah dengan
siulan mengikut rentak lagu Cindai nyanyian Siti Nurhaliza.

Tapi, kegembiraan hanyalah sementara bila tiba di rumah si Tompok dengan
sombong bongkaknya melanggok depan pintu lagaknya menyambut kepulangan
Budin. Sakitnya hati Budin tak dapat digambarkan.

Besoknya, Budin meneruskan rancangan jahatnya. Kali ini lebih jauh dibawa
si Tompok, 20 km dari rumahnya. Tetapi seperti semalam Tompok berjaya
mendahuluinya pulang ke rumah. Budin tidak putus asa begitu sahaja,
alang-alang peluk pekasam, biar habis basah sampai ke pangkal lenggan.

Maka nekadlah Budin, kali ini dia bukan sahaja hendak buang Tompok lagi
jauh tapi dibawanya Tompok pusing-pusing dahulu. Habis semual jalan
ditempuh, sekijap ke kiri, sikijap ke kanan, yang lurus, yang bengkok,
segala kona, segala selekoh habis dirempitnya dan akhirnya si Tompok
dibuang begitu sahaja.

Selang berapa minit kemudian, Budin menelefon Gayah.
Budin: Ayang, Tompok ada kat dalam rumah tak, tanya Budin dengan penuh
suspen lagi berdebar-debar…

Gayah: Ada, ada dekat depan pintu tu ha, Kenapa? tanya Gayah keheranan.

Budin: Panggil dia! herdik Budin dengan nada yang tinggi…

Gayah: Kenapa? tanya Gayah lagi.

Budin. Aku nak tanya dia, bagaimana nak balik ke rumah. Aku sesat ni “
read more
0 comments

Janji Ya Bang


Suatu ketika mandilah seorang lelaki di air terjun nan indah…
Mandilah dia dengan menanggalkan semua pakaiannya.. .
Dan berkecipak-cipuk bermain dengan air…
Dari kejauhan datanglah seorang Maknyah berjalan Dan mendekati,
lalu mengintip lelaki tersebut yang sedang mandi… maknyah sedang asyik menikmati pemandangan tersebut. ..
lalu…
oOoopsS !!! Maknyah tersebut tidak sengaja terpijak ranting… “KKKRRRIIIIIEEEEK”

Lelaki itu terperanjat !!!

Lelaki : SIAPA TU??
Maknyah : (diam saja… Takut kantoi)…

Oleh kerana tidak ada yang menjawab, lelaki tersebut meneruskan mandinya…
Tetapi Maknyah tersebut sekali lagi kantoi, dia jatuh terpeleot, “GUUUBRAAK”

Lelaki : SIAPA TUH AAAA ? KALAU GUA DAPAT GUA RODOK MULUT LU PAKAI KOTE GUA!!!
Maknyah tersebut keluar dari persembunyiannya sambil senyum manja lalu berkata
“…JANJI YA BANG…!”
read more
0 comments

Lawak Samdol -Janda kehausan

Hasnah adalah seorang janda kaya raya yang suaminya baru saja meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.

Usianya masih muda, masih di bawah 30 tahun dan dari segi fizikalnya, Hasnah masih cantik, potongan body pun ok macam anak dara, kira bergetah giler ah.

Sejak kematian suaminya, Hasnah selalu diganggu oleh pemuda-pemuda di sekitar rumahnya yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayani pemuda2 tersebut, kerana hatinya masih rindu kepada suaminya, walaupun sebenarnya di dalam hatinya terasa sangat2 kesepian dari segi zahir dan batin terutamanya.

Lebih lebih di waktu malam hari… Rasa kesepian di hatinya memuncak muncak.

Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi…. Hasnah bangun dari tidurnya. Badannya terasa panas… tekaknya terasa haus… Hasnah merasa begitu dahaga sekali…

Hasnah bangun perlahan dan keluar dari biliknya menuju ke dapur…langkahnya begitu cepat seiring dengan kehausan yang sedang menerpanya.
Sesampai di dapur… Hasnah langsung membuka peti sejuk dan mengambil sebotol air sejuk…

Hasnah menuangnya ke dalam gelas dan meminumya dengan cepat. Setelah meminum air tersebut… Hasnah kembali ke dalam bilik untuk tidur kembali.

Begitulah kisah mengenai Hasnah, seorang janda yang kehausan. haha

Sensasi:ntah mane2 je aku dpt citer nie
cam mengong je
hua hua hua
read more
0 comments

Radhi OAG bercerai dengan isteri?


Gambar menunjukkan Shazlin Sharif, isteri penyanyi kumpulan OAG, Mohd Radhi Razali hadir di Mahkamah Syariah bagi pengesahan lafaz cerai di Petaling Jaya, hari ini.

Menurut Zubir, pasangan ini sudah lapan bulan tidak tinggal serumah. Pergolana rumahtangga mereka juga di’fahamkan bermula sejak Sehati Berdansa musim pertama dahulu.

Radhi juga di’katakan telah melafazkan kata cerai terhadap Shazlin, tapi sehingga hari ini belum ada sebarang pengesahan cerai dari mahkamah syariah. Sumber sama menambah, khabarnya sudah dua kali Radhi gagal hadir ke mahkamah syariah untuk pengesahan cerai mereka.
read more
0 comments

Ngasrizal Ngasri (Bell) Sah Ceraikan Isteri Dengan SMS Paling Budak-budak

Pelakon, Ngasrizal Ngasri atau lebih dikenali sebagai Bell, sah bercerai talak satu dengan bekas isterinya, Farhana Mahamad Fauzi di Mahkamah Rendah Syariah, hari ini.


Dia menceraikan isterinya menerusi sms yang dihantarnya pada jam tiga petang dengan berkata ‘Aku ceraikan kau, Thank You. Selamat Berjaya‘.


Apa maksudnya ayat tersebut? Nampak sangat Bell berperangai tidak matang dengan menceraikan isteri menggunakan SMS. Bukan itu sahaja, malah menggunakan ayat yang tidak mencerminkan langsung sikap bertanggungjawab sebagai seorang suami.


Adakah Farah Putri yang di’sebut-sebut mempunyai kaitan dengan penceraian Bell ini? Kita tunggu berita selanjutnya. F*ck you Bell!

read more
0 comments

Mad Husband

The wife was making a breakfast of fried eggs for her husband. Suddenly her husband burst into the kitchen and starts screaming:

"Careful...CAREFUL! Put in some more butter!
Oh my GOD! You're cooking too many at once. TOO MANY! Turn them!
TURN THEM NOW! We need more butter.
Oh my GOD! WHERE are we going to get MORE BUTTER? They're going to STICK! Careful...CAREFUL! I said be CAREFUL!
You NEVER listen to me when you're cooking! Never! Turn them! Hurry up!
Are you CRAZY? Have you LOST your mind? Don't forget to salt them.
You know you always forget to salt them. Use the salt. USE THE SALT! THE SALT!"

The wife stared at him incredulously.
"What in the hell is wrong with you? You think I don't know how to fry a couple of eggs?"

"No," the husband calmly replied, "I just wanted to show you what it's like when I'm driving with you in the car." !!!!
read more
0 comments

Zandra Aziela: Pemain Bowling Negara & Teman Wanita Anuar Zain


Ingat lagi gambar di’atas? Gambar Anuar Zain bersama seorang gadis yang di’dakwa sebagai teman wanita Anuar Zain. Kini satu berita akhbar menyatakan yang teman wanita Anuar Zain adalah seorang pemain bowling negara.


Dengan bantuan peminat hiburan di’sebuah forum terhebat & terkenal negara, maka identiti gadis manis ini di’kenal pasti sebagai Zandra Aziela Ibrahim Hakimi, 22 tahun.



Lagi gambar Zandra Aziela & Anuar Zain selepas ini…






read more
0 comments

Datuk Siti terima orang ketiga?

Wah, cerita mengenai Datuk Siti Nurhaliza tidak pernah sunyi dalam industri hiburan sama ada mengenai karier mahupun peribadinya yang sentiasa menjadi perhatian media. Terbaru berita yang bertiup kencang kepada peciter mengenai Datuk Siti yang bakal menerima kehadiran orang ketiga dalam rumah tangga mereka mampu memberikan sinar bahagia kepada Datuk K.

Sumber memberitahu kepada peciter, Datuk Siti dan suaminya dilihat telah mengunjungi satu klinik di Klang yang dikhaskan untuk VVIP bagi membuat pemeriksaan kesihatan di situ. Dikatakan pasangan itu telah membuat perkara yang sama di klinik tersebut untuk membuat pemeriksaan pregant test bagi memastikan sama ada Siti mengandung atau tidak?

Hasil daripada pemeriksaan yang dilakukan oleh pasangan itu tidaklah diketahui sama ada berjaya atau tidak? Tapi jika sudah sampai ke klinik itu pasti keputusannya positif ya? Jika benar mengenai perkara itu nampaknya sinar bahagia sedang menanti mereka sekeluarga tidak lama lagi dan perlulah tunggu berita gembira itu diumumkan oleh Siti sendiri.

Peciter: Janganlah rahsiakan berita gembira lagi...
read more
0 comments

gambar kekasih Sheera, anak Aznah Hamid



he first daughter of AZNAH HAMID, Tengku Shaheera Ilani Tengku Iskandar was caught with her “boyfriend” out and about in LANGKAWI. Looks like she has forgotten all about the her previous love, FENDY who is now with DEJA MOSS. Hope there are no pictures of her wearing bikinis and bras or even nightwear!

ANAK AZNAH HAMID SHEERA

BOYFRIEND SHEERA, TENGKU SHEERA TENGKU ILYANI

BOYFRIEND SHEERA, TENGKU SHEERA TENGKU ILYANI

GAMBAR KEKASIH SHEERA, ANAK AZNAH HAMID - FENDY GONE!

GAMBAR KEKASIH SHEERA, ANAK AZNAH HAMID - FENDY GONE!

GAMBAR KEKASIH SHEERA, ANAK AZNAH HAMID - FENDY GONE!



read more
0 comments

Kekasih lama Sheera-Fendy(hubsband deja moss now)

read more
0 comments

Ustaz Arief Cakra (atau Putar) Alam Kantoi Dalam TV Korea

Tak kenal siapa Ustaz Arief Cakra Alam? Layari laman web mereka sebelum mereka tutup. Hebat ustaz yang satu ini menggunakan trik sains sehingga ada cawangan serata negara & juga wisma sendiri.


Aku sebagai rakyat Malaysia & umat Islam khasnya malu dengan perbuatan Ustaz Arief ini yang terang-terang menggunakan imej Islam dalam amalan perubatan palsu beliau. Lebih menjengkelkan lagi, beliau menggelarkan diri beliau sebagai Ustaz yang sepatutnya membawa imej pewaris Nabi Muhammad S.A.W.


Sehingga berita ini akan keluar media arus perdana, sebar-sebarkan kepada kawan-kawan, pakcik, makcik yang masih percayakan perubatan oleh Cakra Alam ini. Mereka perlu membuka mata. Video Ustaz Arief dalam TV Korea selepas ini…




read more
0 comments

Artis Malaysia yang dikaitkan dengan BOTOX

AZZA Elite-Sebelum Selepas
ROHANA JALIL PUN NAK JUGAK..ERM...-Sebelum

Selepas-macam clorox jer..

ZAHIDA RAFIK-Sebelum

Selepas
AZHARINA-Sebelum
Selepas-Dagunya memanjang





NORISH KARMAN-Sebelum
Selepas-erm,yummy..
macam anak dara la plak..


ZIZIE IZZETTE-Sebelum

Selepas-Bertambah gebu..






UMIE AIDA-Sebelum


Selepas-Bila nak kahwin nih??








read more
0 comments

Gambar Nora Danish Pregnant

Comel sgt Nora Danish nie...







read more
0 comments

Ekin Bertudung ala2 siti nurhaliza

(Gambar) Ekin Bertudung ala-Siti Nurhaliza’lah Pulak



Lawa ek ekin nie
100% lebih lawa drpd ina naim..hadoi...sowei









read more