0 comments

My Brother's wife - Episode 2

read more
0 comments

Lingerie Office Episode-2



Continueance of the great Lingerie Office Episode 1.
Mengisahkan tempat kerja pakaian dalam wanita yg byk menggunakan wanita utk memuaskan nafsu kerana bisnes dan wang!
read more
0 comments

Diperkosa di hadapan kekasih

Bagi menyambut ulang tahunku yang ke-25 baru-baru ini aku telah membuat perancangan yang belum pernah aku laksanakan. Tidak seperti lazimnya kali ini aku memilih untuk menyambut secara privasi bersama tunangku Azman. Kalau tahun-tahun sebelumnya aku menyambut secara meriah bersama kawan-kawanku tapi kali ini aku dan Azman memilih untuk berkhemah dan bermalam di satu tempat yang sunyi. Tempat yang kami pilih ialah berhampiran satu tempat rekreasi yang cantik berhampiran tasik yang sungguh bening airnya.

Pagi itu, sehari sebelum hari jadiku yang kedua puluh lima aku dan Azman berkereta ke tempat yang kami pilih bersama barang-barang keperluan lain seperti peralatan tidur, peralatan memasak dan keperluan makanan seperlunya. Kami bercadang untuk bermalam di sana.

Sesampainya di sana kami memilih satu tempat terpencil dan terlindung. Kami bermandi manda sepuasnya sebelum menjamah makanan yang kami bawa. Selepas mengisi perut seadanya kami menyediakan khemah dan berehat beberapa ketika.

Malam itu aku dan Azman tidur berdua di dalam khemah dan seperti biasa berlangsunglah adegan suami isteri. Puas melepaskan gian kami tidur dengan nyenyak diulit mimpi indah di tepi tasik berair jernih dan udara segar. Bila burung berkicau menjelang pagi kami tetap bermalas-malasan di dalam khemah. Kira-kira pukul sembilan pagi kami bangun dan terus ke tasik membersihkan diri dan mandi-manda. Aku hanya bercoli dan berseluar dalam sahaja sementara Azman hanya berseluar tanpa baju. Kami mandi sepuas-puasnya dengan perasaan gembira dan bahagia.

Puas mandi kami kembali ke khemah dan menyediakan sarapan. Sewaktu sedang menikmati sarapan pagi kami mendengar ranting patah dipijak sesuatu. Aku dan Azman menoleh ke arah suara tadi dan terpandang dua sosok tubuh manusia bertopeng. Sepantas kilat mereka menerkam ke arah kami dan mengacukan pisau tajam ke leher kami. Mereka mengugut akan membunuh kami jika kami menjerit. Oleh kerana terperanjat aku tak mampu berbuat apa-apa dan lidahku pun kelu. Kami hanya menurut saja kehendak kedua lelaki asing itu.

Salah seorang lelaki tersebut telah mengambil tadi rafia yang berada di tepi khemah dan melontarkan ke arah kawannya yang memegang Azman. Tangan Azman telah dikilas ke belakang dan diikat. Selepas mengikat kedua belah tangan Azman, lelaki yang mengawal Azman mengambil tuala kecil yang tersangkut di tali khemah dan mengikat kemas di mulut Azman agar dia tidak boleh bersuara. Aku lihat Azman menggigil diperlakukan demikian. Aku juga kecut menunggu tindakan berikutnya daripada kedua lelaki tersebut.

Lelaki yang mengacu pisau ke arahku mula bersuara. Dengan suara yang agak pelat aku disuruh melucutkan pakaianku. Kerana takut dicederakan aku patuh arahan mereka. Coli dan seluar dalam yang aku pakai aku lepaskan satu persatu. Sekarang aku berdiri bogel di hadapan tiga orang lelaki. Aku lihat mata Azman kuyu memandang ke arahku sementara mata kedua lelaki asing tadi bercahaya melihat susuk tubuhku yang telanjang bulat. Bagaikan patung di butik pakaian aku berdiri kaku. Sekujur tubuhku kini tidak ditutupi oleh seurat benangpun. Dadaku yang montok dan gebu menjadi sasaran mata mereka. Taman pusaka nenek moyang yang ditutupi oleh roma halus yang sentiasa kucukur itu menjadi jamahan mata-mata liar. Mereka memandang dan menikmati keayuan tubuhku.

Sehingga kini kedua lelaki bertopeng tersebut belum bertindak ganas. Badanku yang sedang berbogelpun tidak mereka jamah. Aku hanya menunggu tak berdaya. Tapi itu hanya seketika dan kenangan yang menjadi igauanku bermula. Lelaki yang mengawal Azman menarik seluar mandi yang dipakai Azman menampakkan batang pelirnya yang kecut. Aku tak pasti kecut kerana kesejukan atau kecut kerana takut.

Lelaki yang mengawalku memerintah agar aku melutut. Kawannya menolak Azman ke arahku hingga badan Azman berada beberapa inci di hadapanku. Dengan suara agak kasar aku disuruh menjilat dan mengulum kemaluan Azman. Takut dicederakan aku patuh arahan mereka. Pelir Azman yang kecut itu aku kulum dan hisap. Aneh sekali batang pelir Azman tidak juga mengembang dan keras seperti biasa. Biasanya pantang disentuh tongkat sakti Azman akan keras terpacak bagai tiang bendera. Puas aku menyedut tapi butuh Azman tetap tidak memberi reaksi. Kedua lelaki tersebut ketawa lucu melihat senjata Azman lembek seperti batang keladi rebus.

Sekarang aku diarah agar merangkak di tanah. Aku patuh. Kedua lutut dan kedua tapak tanganku menyentuh tanah. Seperti kanak-kanak aku berada pada posisi merangkak. Kedua tetekku yang pejal tergantung seperti buah papaya. Seorang lelaki tersebut menolak Azman dan mengarahnya melutut di belakangku. Sekarang giliran Azman pula diperintah menjilat buritku dari belakang. Tanpa berani melawan Azman menurut. Aku mula merasakan lidah Azman mula berlegar sekitar bibir kemaluanku. Bila saja kelentitku disentuh lidah Azman perasaan geli menjalar ke seluruh tubuhku. Makin lama lidah Azman bermain-main di taman rahsiaku, makin enak rasanya dan aku dapat rasakan cairan hangat mula mengalir keluar membasahi bibir buritku yang berwarna merah mudah.

Tanpa aku sedari aku mengerang kesedapan. Mendengar suara rengekanku lelaki di hadapanku mula memberi reaksi. Lelaki tersebut mula melondehkan seluar yang dipakainya. Bila saja seluar dalam yang dipakainya ditarik ke bawah terpacul keluar batang butuhnya yang hitam legam. Aku rasa kedua lelaki ini keturunan india. Kulit mereka yang hitam dan cara mereka bercakap jelas menunjukkan keturunan mereka.

Aku terpaku melihat batang balak lelaki tersebut sungguh besar dan panjang. Hitam legam terayun-ayun. Dan yang pasti butuh lelaki tersebut masih berkulup. Sungguhpun terpacak keras di hadapanku kepalanya masih belum keluar dari sarungnya. Agaknya lelaki tersebut sudah lama terangsang melihat tubuhku yang bogel dan melihat perlakuan Azman menjilat-jilat buritku yang bertundun tebal dan berbulu halus. Dengan tangannya yang juga gelap lelaki tersebut mula melancap batang pelirnya dan menarik kulit kulup ke belakang hingga kepala licin warna hitam terbuka. Memang mengerikan melihat senjata lelaki berkulup. Belum pernah aku melihat butuh berkulup selama ini secara “live”. Aku biasa melihat bila melayari laman web porno. Kebanyakan lelaki barat dan negro senjata mereka berkulup. Di dalam hutan di tepi tasik kali ini aku disogokkan dengan batang butuh berkulup.

Aku disuruh mencium dan menghidu kepala bulat tersebut. Sungguh aneh dan pelik baunya. Zakar Azman tak berbau seperti ini. Agak lama menghidu batang hitam berkepala bulat tersebut aku disuruh menjilatnya pula. Aku keluarkan lidahku dan menggerakkan hujung lidah sekitar kepala licin. Setelah beberapa minit aku disuruh menghisapnya pula. Batang bersar tersebut aku masukkan ke dalam mulut dan mula mengulum dan menghisap. Oleh kerana Azman masih bermain-main buritku dengan lidahnya maka perasaan nafsuku bergejolak jua. Dengan penuh ghairah batang india tersebut aku sedut dan kulum penuh semangat. Aku lihat lelaki tersebut tersentak-sentak nikmat batang butuhnya aku layan sebegitu.

Lelaki yang mengawal Azman mula melepaskan seluar yang dipakainya. Agaknya dia juga telah terangsang dengan perlakuan kami bertiga. Apalagi bila melihat bibir buritku yang merekah merah dan mula dibasahi dengan lendiran nikmatku. Seperti kawannya juga, lelaki kedua ini mempunyai batang pelir yang cukup panjang dan besar. Sama seperti pelir yang pertama, pelir yang kedua ini juga berkulup. Lelaki kedua mula mengosok-gosok torpedonya dan terlihat kulupnya mula ditarik supaya kepalanya keluar daripada kulitnya.

Dengan senjatanya yang terpacak keras dia bergerak ke arah belakangku dan menolak Azman ke tepi. Terasa tangan kasar memegang kulit belakangku dan kedua tetekku yang pejal dan kenyal diramas kasar. Aku geli dan terasa nikmat diperlakukan begitu. Agak lama buah dadaku diramas-ramas dan cairan pelicin makin banyak keluar membasahi bibir kemaluanku.

Tiba-tiba aku dapat merasakan satu benda keras menyentuh belahan buritku. Kepala bulat mula menyondol buritku yang merekah dan dengan tekanan agak kuat kepala bula mula menyelam ke dalam lubang nikmatku. Bila saja bahagian kepala terbenam, lelaki dibelakangku mula menekan batang pelirnya lebih kuat dan aku dapat merasakan batang keras yang besar dan panjang menyelam ke dalam rongga buritku. Sungguh nikmat rasanya bila lelaki kedua menarik dan menyorong batang butuhnya. Aku dapat rasakan balak lelaki ini dua kali leblih besar dari balak Azman. Sungguhpun dalam keadaan takut aku menikmatinya.

Sekarang kedua mulutku dipenuhi oleh batang hitam berkulup. Mulut atas dan mulut bawah disumbat oleh batang pelir lelaki india yang tidak kukenali. Mulut bawahku dikerja habis-habisan oleh lelaki kedua. Mulut atasku dikerja habis-habisan oleh lelaki pertama. Azman hanya melihat tak berdaya tunangnya diperkosa oleh lelaki asing. Tapi aku pula terasa seronok diperkosa oleh butuh besar dan panjang. Belum pernah aku merasakan batang besar dan panjang meneroka syurga nikmatku. Aku hanya mampu mengerang dan aku mencapai puncak nikmat. Aku klimaks dan puas. Dan lelaki kedua juga menghentakkan punggungnya dengan kuat ke punggungku dan melepaskan benih hindunya ke dalam rahimku. Sungguh banyak dan panas terasa pangkal rahimku disiram benih-benih india.

Lelaki pertama masih menikmati mulutku yang mungil. Lidahku terasa berlendir dan cairan masin keluar dari hujung kepala bulat. Aku tahu cairan mazi lelaki pertama mula keluar dari lubang kencingnya. Aku telan saja cairan masin itu. Tiba-tiba lelaki pertama menarik batang pelirnya dari lubang mulutku. Ternampak batang hitam tersebut basah lencun dengan air liorku. Lelaki pertama dengan terkengkang-kengkang berjalan ke arah belakangku. Batang hitamnya itu terhangguk-hangguk bila dia bergerak. Pinggangku dipegang dan kepala bulat diarahkan ke lubang buritku yang basah berlendir. Dengan sekali tekan seluruh batang hitam meluncur masuk ke dalam lubang buritku. Tanpa lengah disorong tarik batang balaknya dan aku sekali lagi menikmati kulup kedua yang tak kalah hebatnya.

Hanya beberapa minit lelaki ini tiba-tiba berdayung makin laju dan dengan suara kuat keluar dari mulutnya dia melepaskan cairan hangat menghala ke rahimku. Sekali lagi cairan kental lelaki india membasahi pangkal rahimku dan menyemai rahimku yang sedang subur. Aku hanya terkemut-kemut nikmat menerima curahan benih-benih hangat tersebut. Aku berdoa agar aku tidak mengandung.

Selepas puas menikmati tubuhku yang ranum kedua lelaki tersebut menyarungkan semula pakaian mereka dan mengucapkan terima kasih kepadaku dan pantas beredar ke dalam semak-semak. Tanpa kudrat aku menghampiri Azman dan melepaskan ikatan pada tangannya. Dengan mata kuyu tak berdaya Azman menoleh kepadaku tanpa kata. Aku puas dan nikmat diperkosa oleh dua lelaki tadi.
read more
0 comments

Adik Beradik

Aku Am, anak sulong dalam sebuah keluarga yang sederhana. Bertugas sebagai pegawai pemasaran hartanah. Mak bapak aku memang sibuk memanjang. Ada kat rumah time malam je. Time siang yang ada cuma aku dan adikku serta orang gaji.



Orang gaji aku mbak murni. Dah agak tua. Tengok pun tak selera. Setahun 2 kali balik indon. Adik aku pula Ida, satu-satunya adik yang aku ada. Sekarang dia bertugas sebagai junior eksekutif.


Pada masa itu, aku menuntut di kolej swasta dan adik aku bersekolah tingkatan 4. Beza umur kami 2 tahun je. Hubungan kami memang akrab. Kisah ini terjadi bila mak aku ambik cuti dan temankan bapak aku pergi conference di Australia selama 1 bulan. Siap honeymoon sekali lagi daa.. Ketika itulah hubungan terlarang antara aku dan adikku bermula sehingga kini. Aku sendiri tidak menyangka akan melakukan perbuatan terkutuk itu dengan adikku sendiri. Malah, sebelum itu aku sendiri akui aku langsung tiada berniat serong kepada adikku. Namun pada hari itu, sejarah yang menyatukan hati kami telah membawa kami ke kancah yang hina ini. Ikutilah kisahnya yang telah diolah semula untuk menyedapkan penyampaian tanpa mengubah sebarang fakta asal.




Memang boring hari tu. Kuliah habis awal. So, balik rumah pun awal lah. Aku tengok mbak Murni masih lagi membersihkan halaman rumah.

“Kok awal pulang hari ini bapak Am?” mbak Murni menegurku yang sedang berjalan menuju ke pintu masuk rumah.

“Kuliah habis awal lah mbak. Mbak masak tak hari ni?” tanyaku.


“Sudah pak, saya baru sahaja siap sediakan di atas meja. Masih panas. Makan sekali dengan ibu Ida ya pak.” Katanya


“Ida dah balik ye?” tanyaku


“Sudah pak, baru saja tadi dia masuk ke dalam” sambung mbak murni.


Adikku sudah balik sekolah rupanya. Aku pun masuk ke rumah dan kelihatan adikku sedang sedap makan sendirian.


“Wah, makan sorang ye? Tengok tu, punyalah gelojoh, baju sekolah pun tak tukar lagi.” Kataku mengusik adikku.


“Laparlah bang. Jomlah makan sekali” pelawa adikku sambil terus bangun dan menyedukkan nasi ke dalam pinggan untukku.


Aku pun makan bersama-sama adikku. Sedang aku sedap melantak, tiba-tiba kakiku terasa diusik. Aku lihat di bawah meja, tiada apa-apa. Kucing memang tiada, mak aku tak suka kucing. Aku sambung kembali makan. Sekali lagi kakiku terasa di usik. Aku tengok sekali lagi di bawah meja. Memang tak ada apa-apa, aku syak mesti adikku yang main-main ni. Aku pun jeling adikku dan kelihatan dia buat seolah tiada apa-apa yang berlaku. Sekali lagi aku merasakan kakiku di sentuh dan sepantas kilat kedua-dua kaki ku mengepit dan menangkap apa yang mengusik kakiku.


“Aduhh bang.. Ida surrender.. Ida surrender.. ha ha ha ha” kata adikku sambil ketawa.


“Oh.. kacau abang ye.. Kenapa? Kaki dah gatal ye?” usikku.


“Tak, satu badan… abang tolong garukan ye lepas ni..” kata adikku manja sambil melentokkan badannya.


“Garulah sendiri, nah pakai ni lagi sedap tau..” kataku sambil menghulurkan garfu kepadanya.


“Alah abang ni…” adikku marah manja sambil mencubit pehaku.

Kami pun kembali menyambung makan dan sepanjang makan itu lah adikku terus menerus menggesel-geselkan kakinya di kakiku. Aku buat tak kisah je, maklumlah, apa yang ada di dalam fikiran aku adalah dia hendak bergurau dengan aku. Selepas aku habis makan, aku menuju ke sinki untuk membasuh tangan dan diikuti adikku di belakang. Sedang aku mencuci tangan, adikku tiba-tiba menyelit di sebelah dan terus menghulurkan tangan ke arah paip yang mencurah keluar airnya. Sedangkan ketika itu aku masih lagi mencuci tangan.

Sambil tersenyum-senyum dia terus merapatkan badannya kepada ku dan tangan kirinya memeluk pinggangku erat. Dapat aku rasakan buah dadanya menonjol rapat ke lenganku. Lembutnya bukan kepalang. Tapi langsung tiada niat buruk di kepalaku time tu. Selepas itu, dia pun terus berlari masuk ke bilik dan aku terus menuju ke bilik komputer, hendak menyiapkan assignment.


Sedang aku menyiapkan assignment, mbak murni datang dan memberitahu bahawa jika perlukan apa-apa panggil dia di bilik. Dia penat dan hendak tidur katanya. Aku pun mengiyakan. Tidak lama selepas itu, sedang aku khusyuk mengadap komputer, aku terkejut bila tiba-tiba ada tangan yang memelukku erat dari belakang dan terasa pipinya menyentuh pipiku. Aku rasa aku kenal bau tu.


“Hah, dah tak ada kerja lah tu. Kerja rumah dah buat?” kataku


“Belum, malam nanti abang tolong ajarkan ye. Ida peninglah, abang faham-faham sajalah cikgu Taufik tu. Ajar macam kita orang ni dah pandai. Laju je..” kata adikku.


Aku faham, oleh kerana aku juga bersekolah di sekolah yang sama dahulu. Cikgu Taufik tu mengajar memang laju. Aku sendiri pun terpaksa banyak bincang dengan kawan-kawan untuk lebih faham.


“Abang, Ida nak tengok tv lah, jom..” ajak adikku.


“Ida pergi dululah, abang nak siapkan satu chapter dulu. Kejap lagi abang datang.” Kataku


“Ok, datang ye..” kata Ida sambil memberi aku satu ciuman di pipi.

Aku rasa pelik, kenapa dengan adik aku pada hari tu. Macam miang semacam. Ah, lantak dialah. Aku sambung kembali kerja ku.


Siap je satu chapter, aku terus tutup pc dan keluar menuju ke ruang tamu. Senyap, tv tidak hidup. Tadi kata nak tengok tv? Mana dia pergi? Ah, mesti kat bilik mak dan abah. Kalau betul lah kat situ, teruklah kalau mak abah tahu, dia orang memang tak gemar kami tengok tv dalam bilik dia orang.


Aku terus menuju ke bilik mak abah kat atas. Aku lihat sejenak bilik mbak Murni, pintunya tertutup rapat. Dah tidur lah tu. Bila aku buka pintu bilik mak abah, aku lihat Ida tengah baring atas katil sambil matanya tertumpu kepada tv di hadapan katil.


“Ha, datang pun.. jom lah sini, cerita best ni.” Pelawa adikku selepas menyedari kehadiran aku.


Aku menutup pintu dan terus baring di sebelahnya. Kelihatan di tv adegan-adegan panas sedang tertayang. Terkejut aku, mana dia dapat cerita tu.


“Mana Ida dapat cerita ni?” tanyaku.


“Jumpa dalam laci meja solek mak.” Jawab adikku.


Aku pun tanpa banyak tanya, terus tengok cerita tu. Dari satu babak kepada satu babak. Memang aku bernafsu time tu tapi aku tahan. Adik aku ada kat sebelah, tak kan aku nak lancap kat situ jugak. Adik aku pulak, aku dengar nafasnya semakin kuat. Aku jeling, kelihatan tangannya dah ada kat kelengkang. Aku jeling sekali lagi, aku tengok betul-betul kelengkangnya. Wah, kain batiknya dah basah. Biar betul adik aku ni. Matanya tak berkelip tengok mat salleh tu men’doggie’ minah salleh yang seksi tu. Lepas satu lubang, satu lagi lubang dia bedal.


Aku pun terangsang jugak, lebih-lebih lagi bila nafas adik aku makin menggila. Dia tak malu ke aku abang dia nih kat sebelah dia je? Lantak dia lah, aku pulak yang rasa malu. Terus aku bangun dari katil dan hendak keluar dari bilik. Tiba-tiba adikku menarik tanganku.


“Abang nak pergi mana?” tanyanya menggoda.


“Nak ke toilet jap. Nak kencing.” Kataku sambil melihat dia masih memegang tanganku sementara tangan yang sebelah lagi di kepit kelengkangnya yang kelihatan sudah basah kain batiknya.


“Abang nak lancap ye?” tanyanya sambil tersengih.

“Nak kencing lah, apa lah kau nih” kataku sambil melepaskan pegangan tangannya dan terus keluar dari bilik.


Apa lagi, masuk bilik air, terus melancaplah. Tengah syok bedal batang tiba-tiba pintu bilik air diketuk. Kedengaran suara adikku menyuruh aku keluar cepat sebab dia nak terkencing sangat. Terus tak jadi aku nak terus melancap. Aku pakai balik seluar dan keluar dari bilik air. Ternampak adikku tengah mengepit kelengkangnya. Memang kelihatan macam orang yang tak tahan nak terkencing. Aku bagi laluan dia masuk ke tandas, macam lipas kudung dia masuk. Tapi, bukan ke kat dalam bilik mak abah dan bilik dia ada toilet, yang dia sibuk masuk toilet aku nih apahal pulak.


Aku duduk atas katil sementara tunggu dia keluar dari bilik air. Tak lama kemudian dia keluar. Muka ceria semacam.


“Dalam bilik mak abah kan ada toilet, kenapa sibuk nak masuk toilet bilik abang ni?” tanyaku kepadanya yang sedang membetulkan kain batiknya.


Ternampak tompok yang basah jelas kelihatan di kain batiknya.


“Saja, tak boleh ke nak kencing kat toilet bilik abang?” katanya


“Dah habis ke cerita tadi?” tanyaku lagi


“Tak habis lagi. Tapi Ida dah tutup dan simpan cd nya” katanya lagi.


“Dah kencing, tak reti-reti nak keluar?” kataku.


“tak nak.. “katanya.


Aku terdiam melihat telatah adikku yang tersengih-sengih berdiri di hadapan ku. Kemudian dia menanyakan aku soalan cepu emas.


“Abang pernah lancap?” tanyanya


“Itu rahsialah. Yang kau sibuk nak tahu ni kenapa? Yang kau tu pernah lancapkan?” tanyaku pula.


“Pernah…. “jawabnya sambil tersenyum.


“Bila? Hah ni mesti tadi time stim tengok cerita blue tu? Kah kah kah..” kataku sambil ketawa.


“Tak sekarang….” Adikku menjawab sambil terus meletakkan tangannya di celah kelangkangnya.


Dia terus menggosok-gosok kelengkangnya sambil terbongkok-bongkok. Kelihatan kain batik yang masih dipakainya bergerak-gerak mengikut gerakan tangannya sambil matanya tak henti-henti memandangku kuyu. Suaranya mendesah, terasa seperti ada kenikmatan sedang menyelubunginya.


“Abang… ooohh sedapnyaaa banggg…” Ida merintih kesedapan di hadapanku.


Aku serta merta terkejut dengan perlakuannya. Sama sekali tidak aku sangka aku akan melihat tayangan percuma seorang perempuan melancap di hadapanku, malah dia adalah adikku sendiri. Aku tak tahu nak cakap apa. Nak halau dia keluar dari bilik, tapi perasaan aku tertahan-tahan pasal best pulak tengok dia mendesah kenikmatan dengan gaya yang mengghairahkan itu. Nafsu aku perlahan-lahan bangkit tapi aku tahankan sebab aku tahu dia adikku dan aku tak sepatutnya mengambil kesempatan ke atasnya.


Hatiku betul-betul bergelora. Terutama bila dia semakin hampir kepada ku dan jarak kami kini hanya lebih kurang sekaki. Dapat aku lihat kain batik yang melapik tangannya yang sedang menggosok kelengkangnya semakin basah. Adikku tiba-tiba menarik tanganku dan diletakkan di atas teteknya yang tidak bercoli itu. Aku tidak menolak, aku membiarkan. Seperti terpukau dengan pertunjukkan yang dipamerkan.

Aku ramas dan usap teteknya yang masih berlapik t-shirt itu. Terasa ianya keras dan putingnya menonjol. Desahan adikku semakin kuat. Tiba-tiba dia menolak aku hingga aku terlentang di atas katil. Aku cuba bangun tetapi dia terus duduk di atas dadaku. Terus sahaja dia menggeselkan kelengkangnya di badanku. Kali ini tanpa halangan dari kain batiknya kerana sudah diselakkan namun masih tertutup dan membuatkan aku tidak dapat melihat kelengkangnya yang menghenyak dadaku. Kedua-dua tangannya menguli teteknya sendiri. Memang seperti tayangan strip tease. Kemudian dia melentikkan badannya ke belakang dan menghulurkan tangannya ke belakang dan mencari zip serta butang seluar slack yang ku pakai. Aku cuba bangun untuk menghalang tapi badannya yang agak berat itu menahan dan tangan ku terhalang oleh pehanya yang montok di atas badanku. Aku pasrah, terasa seperti aku akan di rogol oleh adikku sendiri. Kelakarkan? Memang kelakar, tapi itulah kenyataan.


Adikku berjaya mendapatkan batang aku yang mengeras setelah dia berjaya membuka dan melurutkan seluar dan seluar dalamku. Di lancapkan batangku lembut, aku semakin asyik. Aku membiarkan perlakuannya yang masih menggeselkan kelengkangnya di atas dadaku sambil tangannya terus melancapkan batangku di belakangnya. Dadaku terasa semakin basah dengan cairan cipapnya. Matanya tak lepas memandang mukaku.


Batangku semakin di lancap laju. Kemudian dia menghentikan lancapannya dan mengensot ke belakang sehinggalah aku dapat merasakan kehangatan cipapnya yang basah itu menyentuh kepala batangku. Aku cuba hendak melarikan diri pada ketika itu. Ketika aku cuba bangun, dengan pantas dia terus duduk di atas batangku membuatkan dengan sekali tekan batang ku terus terbenam ke dalam cipapnya.


Ahhh, memang agak sakit ketika itu. Batangku ditekan secara paksa hingga menyentuh dasar rahimnya. Dia juga kelihatan menahan kesakitan. Kami kemudian terdiam. Aku seperti tidak percaya apa yang aku sedang lakukan. Namun apa yang aku rasakan adalah batangku kenikmatan dikemut dan dipijat-pijat oleh cipapnya. Sesekali dia akan menggelek punggungnya membuatkan batangku yang keras itu seolah diuli di dalam lubangnya.


Ohh, memang sedap ketika itu. Memang adikku kerjakan cukup-cukup batang aku. Akibat kenikmatan yang merangsang minda dan saraf aku, segala pertimbangan aku hilang serta merta. Apa yang aku ingin adalah kenikmatan ketika itu. Adikku seperti tahu. Dia terus menyelak baju t ke atas dan menanggalkannya. Tinggallah hanya kain batik yang membalut tubuhnya dari pinggang hingga ke bawah, menyembunyikan batangku yang tenggelam agak lama di dalam cipapnya.


Melihatkan aku berkali-kali menelan air liur melihat teteknya, terus dia menarik kepala ku ke arah dadanya dan disuakan puting teteknya ke mulutku. Lagaknya seperti seorang ibu yang ingin menyusukan anaknya. Aku terus menghisap putingnya yang keras menonjol itu.


Desahannya semakin kuat, tekanan ke atas batangku juga semakin kuat membuatkan batangku semakin menghenyak dasar rahimnya lebih kuat. Dia kelihatan seperti sudah kerasukan. Dipeluknya kepalaku supaya lebih rapat menekan teteknya. Aku semakin bernafsu. Aku terus memeluk tubuhnya dan menghisap teteknya semahu hatiku kerana apa yang aku rasakan adalah dia seolah inginkan aku melakukan sepuas hatiku ke atas tubuhnya atas kerelaan dirinya.


Kemudian dia mula mengangkat punggungnya naik dan kemudian turun kembali berulang kali. Batangku yang tadinya dikemut semahu hatinya kini keluar masuk ke dalam cipapnya. Ohh.. memang sedap. Masih ketat walau pun dari apa yang aku rasakan, dirinya sudah lagi tiada dara. Barulah aku tahu, sebelum ini dia pernah melakukan seks namun dengan siapa aku tidak pula pasti. Cairan yang terbit dari rahimnya melicinkan lagi pergerakan batangku keluar masuk cipapnya. Keghairahannya semakin tidak terkawal. Hayunan punggungnya semakin laju dan kemutannya semakin kuat. Selang beberapa minit selepas itu, aku dapati nafasnya semakin kuat namun agak putus-putus. Hayunannya juga semakin goyah tetapi lebih dalam hingga ke pangkal. Akhirnya adikku menenggelamkan batangku sedalam-dalamnya dengan badannya terlentik memelukku. Kelihatan pehanya mengejang dan tubuhnya juga mengeras dan sedikit menggigil seperti terkena arus elektrik. Desahan nafasnya seperti lembu kena sembelih, namun terlalu mengghairahkan.


“Abanggg…. Ida dahhh klimaksss… ohh abangggg…. Sedap banggg….” Katanya dalam suara yang menggeletar.

Bintik-bintik peluh kelihatan timbul di dahi dan dadanya bersama kulitnya yang berbintik kemerahan. Itulah first time aku tengok perempuan klimaks dalam pelukanku. Namun aku masih lagi belum terasa nak pancut. Adikku kemudian mengangkat punggungnya membuatkan batangku keluar dari cipapnya.


“Abanggg… Ida cintakan abangg…” katanya sambil tangannya membersihkan cairan cipapnya yang berlumuran di batangku menggunakan kain batik yang masih dipakainya.


Tangannya terus melancapkan batangku dalam keadaan dia masih berkain batik. Dia menonggeng di sebelah aku dan menjadikan badan aku sabagai pengalas kepalanya. Aku menikmati lancapan yang dilakukan sambil tanganku meramas-ramas punggungnya. Ketika itulah aku baru sedari bahawa adikku mempunyai bontot yang betul-betul cantik. Bontotnya bulat dan tonggek, dihiasi pinggang yang ramping dan peha yang gebu.


“Ida, bontot Ida cantiklah..” kataku memujinya.


“Abang nak ke? Jomlah…” katanya sambil terus menghentikan lancapan dan terus menyelak kainnya ke atas mempamerkan bontotnya kepadaku.


Aku terus memintanya menonggeng di atas katil. Dia menurut dan aku terus berlutut di belakangnya. Tangannya digapai kebelakang mencari batangku. Aku dekatkan batangku ke tangannya dan dia terus menyambar dan terus sahaja menggosokkan batangku dicipapnya. Setelah batang aku penuh berlumuran dengan air cipapnya yang pekat melekit itu, dia terus menghunus batangku ke lubang bontotnya yang kelihatan sedikit terbuka mulutnya. Aku tahu dia hendak aku bedal bontotnya, apa lagi, aku tekanlah batangku masuk.


Pehhh.. memang ketat gila. Baru masuk kepala dah perit batangku. Macam kena cepit. Dia cuma mendesah. Aku tekan lagi hingga separuh batang aku terbenam ke dalam bontotnya. Desahannya semakin kuat.


“Aduhhh banggg.. sakittt.. slow sikit sayanggg… “ rintihnya.


Aku tekan lagi semakin dalam. Aku tak pedulikan kesakitannya pasal aku juga merasakan sakit menekan batangku ke lubang bontotnya yang amat sempit itu hinggalah semua batangku hilang terbenam di dalam bontotnya.


Setelah agak lama dalam keadaan begitu, barulah aku menhayunkan batangku keluar masuk dalam tempo yang perlahan.


“Banggg… sakitt… tapi sedappppp… dalam lagi bangggg…” pintanya.


Aku pun hayunkan batangku sedalam-dalamnya seperti yang dipintanya. Desahannya semakin kuat. Hinggalah akhirnya dia semakin melentikkan tubuhnya membuatkan batangku semakin selesa keluar masuk bontotnya.


Aku hayunkan semahu hatiku kerana dia juga menikmatinya walau pun sesekali dia mengaduh kesakitan. Akhirnya aku sudah rasa batangku akan meletup.

“Ida, abang nak terpancut sayanggg…. Sedap niii… pancut dalam ye sayanggg..” pintaku

“Abangggg… sedapnya…. Pancutlah banggg…. Keluarkan air abangggg…” rintihnya.

Akhirnya, aku melepaskan benihku ke dalam bontot adikku sedalam-dalamnya. Adikku mengemut bontotnya membuatkan batangku terkepit-kepit memuntahkan maninya. Ohh.. memang sedap.. Lepas habis aku pancutkan benih aku dalam bontotnya, aku tarik keluar batangku dan kelihatan batangku berlumuran dengan cairan maniku yang sedikit kotor warnanya. Aku lap dengan kain batik yang dipakainya dan terus terbaring kepenatan. Dia terus memelukku dan kami terlena hingga ke petang.


Selepas kejadian itu, kami selalu mengambil peluang untuk bersama dan ketika malam, jika dia tidak datang bulan, sudah pasti dia akan datang ke bilikku minta dijimak. Akibat dari ketagihan membedal bontotnya, lubang bontotnya kini semakin besar dan semakin dapat menerima batangku tanpa rasa sempit yang teramat sangat seperti ketika pertama kali aku membedalnya.

Adikku menceritakan bahawa dia sebenarnya cemburu kerana terlalu ramai pelajar perempuan di sekolahnya yang menyintai aku. Walau pun aku sudah tidak lagi bersekolah di situ, tetapi namaku masih lagi disebut-sebut pelajar perempuan. Dari situ timbul perasaan ingin menyintai aku dan seterusnya timbul perasaan berahi yang amat mendalam kepadaku. Walau macam mana pun kami melakukan hubungan seks, kami tetap cover line. Kondom dan pil perancang pasti ada dalam simpanan kerana setiap air maniku pasti tidak akan dibazirkannya. Melainkan jika aku ingin memuntahkannya di atas badannya seperti di mukanya, punggungnya, pakaiannya dan tudungnya. Hingga kini, walau pun kami masing-masing sudah mempunyai kekasih, namun jika kami bersama, pasti kami lebih dari suami isteri.


Baru sahaja tadi adikku keluar dari pejabatku dengan cipapnya yang dipenuhi air maniku. Dah lah kondom tak bawak, pil perancang pulak dah habis. Sanggup dia datang pejabat aku dari pejabatnya yang 5 kilometer jaraknya semata-mata nak batang aku. Bayangkanlah betapa peliknya dia tu. Mesti sekarang ni dia tengah cari pil perancang kat farmasi. Kalau tak, teruklah kita orang. Alamak, seluar dalam dia tertinggal pulak, jangan sampai air mani aku banyak meleleh keluar sudah lah, kalau banyak meleleh, pasti nampak basah kat kainnya skirtnya yang jarang tu…
read more
0 comments

Multiple Suns Again...

read more
0 comments

Big McDonald..

read more
0 comments

Zodiak dan Cinta Anda

ZODIAK DAN CINTA ANDA

Zodiak, bintang atau horoskop mempunyai pengertian yg sama. Tetapi boleh ke kita percaya dengan semua ini yg kuat mengatakan ianya berkaitan dengan diri kita. Emmmmm…adakalanya macam betul je kan …??suratan atau kebetulan? Bukan saja tentang kita malah keserasian bersama pasangan juga boleh ditentukan melalui zodiak. How bout korang match kan zodiak pasangan korang dan compare kan nombor yg bertembung dengan zodiak korang. Then tgk pengertian kat nombor gabungan yang korang dapat... So dapat lah korang taw sejauh mana keserasian korang & ur lovely one. Senangkannnnnnnnnnnn………?? =P

Contoh : Gemini + Libra = 1 = Sehati Sejiwa

ARIES
ARIES + ARIES = 4
ARIES + TAURUS = 5
ARIES + GEMINI = 2
ARIES + CANCER = 6
ARIES + LEO = 1
ARIES + VIRGO = 7
ARIES + LIBRA = 3
ARIES + SCORPIO = 7
ARIES + SAGITAURUS = 1
ARIES + CAPRICON = 6
ARIES + AQUARIUS = 2
ARIES + PISCES = 5

TAURUS
TAURUS + ARIES = 5
TAURUS + TAURUS = 4
TAURUS + GEMINI = 5
TAURUS + CANCER = 2
TAURUS + LEO = 6
TAURUS + VIRGO = 1
TAURUS + LIBRA = 7
TAURUS + SCORPIO = 3
TAURUS + SAGITAURUS = 3
TAURUS + CAPRICON = 1
TAURUS + AQUARIUS = 6
TAURUS + PISCES = 2

GEMINI
GEMINI + ARIES = 2
GEMINI + TAURUS = 5
GEMINI + GEMINI = 4
GEMINI + CANCER = 5
GEMINI + LEO = 2
GEMINI + VIRGO = 6
GEMINI + LIBRA = 1
GEMINI + SCORPIO = 7
GEMINI + SAGITAURUS = 7
GEMINI + CAPRICON = 7
GEMINI + AQUARIUS = 1
GEMINI + PISCES = 6

CANCER
CANCER + ARIES = 6
CANCER + TAURUS = 2
CANCER + GEMINI = 5
CANCER + CANCER = 4
CANCER + LEO = 5
CANCER + VIRGO = 2
CANCER + LIBRA = 6
CANCER + SCORPIO = 1
CANCER + SAGITAURUS = 7
CANCER + CAPRICON = 3
CANCER + AQUARIUS = 7
CANCER + PISCES = 1

LEO
LEO + ARIES = 1
LEO + TAURUS = 6
LEO + GEMINI = 2
LEO + CANCER = 5
LEO + LEO = 4
LEO + VIRGO = 5
LEO + LIBRA = 2
LEO + SCORPIO = 6
LEO + SAGITAURUS = 1
LEO + CAPRICON = 7
LEO + AQUARIUS = 3
LEO + PISCES = 7

VIRGO
VIRGO + ARIES = 7
VIRGO + TAURUS = 1
VIRGO + GEMINI = 6
VIRGO + CANCER = 2
VIRGO + LEO = 5
VIRGO + VIRGO = 4
VIRGO + LIBRA = 5
VIRGO + SCORPIO = 2
VIRGO + SAGITAURUS = 6
VIRGO + CAPRICON = 1
VIRGO + AQUARIUS = 7
VIRGO + PISCES = 3

LIBRA
LIBRA + ARIES = 3
LIBRA + TAURUS = 7
LIBRA + GEMINI = 1
LIBRA + CANCER = 6
LIBRA + LEO = 2
LIBRA + VIRGO = 5
LIBRA + LIBRA = 4
LIBRA + SCORPIO = 5
LIBRA + SAGITAURUS = 2
LIBRA + CAPRICON = 6
LIBRA + AQUARIUS = 1
LIBRA + PISCES = 7

SCORPIO
SCORPIO + ARIES = 7
SCORPIO + TAURUS = 3
SCORPIO + GEMINI = 7
SCORPIO + CANCER = 1
SCORPIO + LEO = 6
SCORPIO + VIRGO = 2
SCORPIO + LIBRA = 5
SCORPIO + SCORPIO = 4
SCORPIO + SAGITAURUS = 5
SCORPIO + CAPRICON = 2
SCORPIO + AQUARIUS = 6
SCORPIO + PISCES = 1

SAGITARIUS
SAGITARIUS + ARIES = 1
SAGITARIUS + TAURUS = 7
SAGITARIUS + GEMINI = 3
SAGITARIUS + CANCER = 7
SAGITARIUS + LEO = 1
SAGITARIUS + VIRGO = 6
SAGITARIUS + LIBRA = 8
SAGITARIUS + SCORPIO = 5
SAGITARIUS + SAGITAURUS = 4
SAGITARIUS + CAPRICON = 5
SAGITARIUS + AQUARIUS = 2
SAGITARIUS + PISCES = 6

CAPRICORN
CAPRICORN + ARIES = 6
CAPRICORN + TAURUS = 1
CAPRICORN + GEMINI = 7
CAPRICORN + CANCER = 3
CAPRICORN + LEO = 7
CAPRICORN + VIRGO = 1
CAPRICORN + LIBRA = 6
CAPRICORN + SCORPIO = 2
CAPRICORN + SAGITAURUS = 5
CAPRICORN + CAPRICON = 4
CAPRICORN + AQUARIUS = 5
CAPRICORN + PISCES = 2

AQUARIUS
AQUARIUS + ARIES = 2
AQUARIUS + TAURUS = 6
AQUARIUS + GEMINI = 1
AQUARIUS + CANCER = 7
AQUARIUS + LEO = 3
AQUARIUS + VIRGO = 7
AQUARIUS + LIBRA = 1
AQUARIUS + SCORPIO = 6
AQUARIUS + SAGITAURUS = 2
AQUARIUS + CAPRICON = 5
AQUARIUS + AQUARIUS = 4
AQUARIUS + PISCES = 5

PISCES
PISCES + ARIES = 5
PISCES + TAURUS = 2
PISCES + GEMINI = 6
PISCES + CANCER = 1
PISCES + LEO = 7
PISCES + VIRGO = 3
PISCES + LIBRA = 7
PISCES + SCORPIO = 1
PISCES + SAGITAURUS = 6
PISCES + CAPRICON = 2
PISCES + AQUARIUS = 5
PISCES + PISCES = 4

NOMBOR 1 – SEHATI SEJIWA
Wah! Tu dia…nampaknya kamu dan si dia memang sehati sejiwa…Macamlagu Ajai & Nurul tu….Dalam memastikan hubungan yg terjalin mempunyai kesinambungan yg erat, kamu memerlukan strategi tersendiri dan kerjasama antara satu sama lain. Kamu berdua bersenpendapat, saling bertolak ansur, bertoleransi dan jujur. Banyak persamaan yang terdapat pada kamu berdua turut membantu dalam menjaga keharmonian. Tetapi awas! Tidak semua yang indah itu takkan bergoyang. Pastinya ada kepincangan yang memerlukan kamu berdua elakkan dari menjadi besar. Mungkin pengaruh dari sekeliling membuatkan kamu tension dan bergolakkan. Namun kematangan kamu berdua boleh mengatasi segalanya. Segala fitnah ataupun khabar angin yang dilemparkan dapat kamu tangkis dengan mudah.

NOMBOR 2 - SALING MEMAHAMI
Dalam sesebuah perhubungan, sikap saling memahami amat penting. Bukan saja ia dapat membantu kita memahami si dia tetapi turut mengekalkan hubungan agar bertahan lama. Tetapi ia bukanlah hanya di sebelah pihak sahaja tetapi kedua-duanya juga perlu memainkan peranan yang penting dalam menjaga hubungan. Walaupun kamu mempunyai prinsip tersendiri tetapi ia bukanlah alasan untuk kamu mementingkan diri sendiri. Jangan kerana prinsip itu membuatkan ia menguasai dirimu. Mungkin komunikasi yang baik mampu memberi kesan yang positif terhadap perhubungan. Cuba berterus terang jika berlaku salah faham dan kekalutan. Jangan dipendam di dalam hati kerana bila sudah banyak terkumpul manalah tahu suatu hari nanti ia akan meletup! Dari berlaku perkara yg tidak diingini lebih baik bertindak dulu. Tapi berpada-padalah agar apa yang kamu lakukan tidak melukakan hati si dia.

NO 3 – SALING MEMBANTU
Baguslah kalau macam ini. Mengamalkan sikap saling membantu dan tentunya kamu sendiri tidak mahu hanya si dia saja memikul beban seorang diri. Jangan pentingkan diri sendiri beb! Tapi jika si dia meminta bantuan kamu hingga boleh menjejaskan dirimu sendiri baik fikirkan dulu. Bukannya meminta kamu menjelaskan segala hutang-piutangnya sedangkan kamu tidak berkemampuan. Ataupun pasangan yang terlalu mengharap pertolongan seperti tidak tahu berdikari walaupun hanya untuk perkara kecil saja. Selalunya orang yang saling membantu ini mempunyai sifat rendah diri dan seboleh-bolehnya tidak mahu orang tahu kelemahannya. Tapi jangan tak tahu kalau ada orang yang pandai membaca isi hati. Tahu pergolakan yang sedang berlaku dalam diri kamu mungkin hanya melalui kegelisahan dan air muka kamu saja. Jadi, tak salah kalau kamu meluahkannya sekadar melepaskan tekanan yang terbuku di dada.

NOMBOR 4 – TIDAK KUKUH TAPI MASIH MAHU BERSAMA.
Persamaan dari segi zodiak adakalanya menimbulkan ketidakserasian. Mungkin dari pertembungan sikap kamu berdua.. Walaupun sikap memberontak itu ada, kamu masih mahu bersama kerana perasaan sayang dan kasih yang menebal. Sikap pro dan kontra itu adakalanya mewarnai perhubungan kamu, tidaklah mendatar saja kerana ia boleh menimbulkan rasa bosan yang boleh mengganggu kelancaran hubungan kamu.Susah kalau nak menciptakan hubungan yang sentiasa baik setiap detik dan setiap ketika. Pastinya berlaku juga perselisihan faham dan pertengkaran kecil. Payah nak menjaga hati orang ini dan sukar juga nak mengharapkan orang menjaga perassan kita. Kalaulah perhubungan itu menunjukkan tanda-tanda akan retak, kamu perlulah mengambil langkah yang positif bagi mengelakkkan ia terjadi. Fikirkanlah secara matang, segala tindak tanduk kamu boleh memberi kesan pada diri kamu sendiri.

NOMBOR 5 – SALING MEMERLUKAN WALAUPUN BERSIFAT EGO
Mahu tapi EGO! Itu yang membuatkan kamu berdua sukar memahami antara satu sama lain. Walaupun saling sayang menyayangi namun keegoan yang menebal dalam hati membuatkan kamu berdua sanggup berjauhan dari berlagak seperti tidak memerlukan kehadiran masing-masing. Mungkin kamu boleh menipu orang lain yang kamu tidak memerlukan dirinya tetapi bagaimana pula dengan hati serta perasaan kamu yang terlalu kuat mengatakan yang kamu sayangkannya. Emmmmm…..jika kamu benar-benar sayangkannya tak salah kalau kamu tunjukkan pada si dia tentang perasaan itu..Nak buat apa sembunyikan kerana kamu sendiri yang akan terseksa dengan tindakan itu. Kikiskan keegoan itu demi kebaikan kamu sendiri dan terimalah hakikat yang kamu berdua benar-benar saling memerlukan antara satu sama lain. Jangan menyesal kemudian hari pula.

NOMBOR 6 – KURANG HARMONI TETAPI MEMERLUKAN PERHATIAN.
Walaupun kamu masih dan telah lama bersama namun masih terasa kurang harmoni. Persengketaan dan 'perang mulut' kerap terjadi kerana kamu berdua salang tuduh menuduh. Cemburu? Mungkin menjadi punca perbalahan tersebut tetapi rasa sayang yang menebal membuatkan angin kencang mudah reda dan hilang tapi kamu kenalah tahu cara yang terbaik untuk mengatasinya. Untuk memastikan perhubungan kamu berjalan lancar dan tidak tergores dek perasaan yang tak tentu hala itu, kenalah kamu bertolak ansur dan memahami si dia. Bukannya apa kamu tentu tak mahu perhubungan yang terjalin hanya separuh jalan saja dan kalau boleh biarlah selamanya walaupun kamu sentiasa bersikap 'panas hati' bila melihat si dia hingga mencetuskan perbalahan. Tapi jangan sampai keterlaluan sangat hinggakan perkara kecil menjadi besar. Orang kata kalau dah menyala api jangan simbahkannya dengan minyak tanah, bertambah semaraklah ia. Jadi kenalah siram dengan air…pandai-pandailah kamu yea….

NOMBOR 7 – TIDAK SERASI LANGSUNG
Huarghhhhhhhhhhh……Janganlah menangis…Tak serasi langsung mungkin hanya sebagai kekasih. Tapi kalau dalam persahabatan mungkin lebih sesuai kot! Jangan pula bila kamu berdua mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan, terus bermusuhan sampai bila-bila.. Declare war! Isy……sekurang-kurangnya kamu masih boleh bersahabat dan manalah tahu kalau jodoh kamu kuat, hubungan yang intim itu boleh terjalin semula. Siapa tahukan! Jika kamu benar-benar sayangkan hubungan itu, pupuklah ia supaya terus berkembang mekar dan siramlah cinta kamu itu dengan air wangian sesuci kasih sayangmu itu....Jangan pula dimarakkan api kemarahan yang boleh memusnahkan impian yang telah sekian lama bertakhta di kotak fikiranmu. Mungkin kamu berdua patut menyepikan diri buat seketika dan tunggu masa yang sesuai untuk bersama semula. Fikirkan kepentingan si dia dalam hidup kamu. Bukankah kamu mahu si dia menemani kamu sepanjang hayatmu?
Emmmmm……amacam? Serasi tak ?? Jangan percaya sgt fakta neh 100% coz its not always true. Jika betul…itupun hanya sekadar kebetulan sahaja. Sesungguhnya JODOH PERTEMUAN
ITU DI TANGAN TUHAN.. SELAMAT MENCUBA.....

RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL.... =)
read more
0 comments

Sport Drink ( Jangan try minum pulak )

read more
0 comments

Murid dan Cikgu

Aku merupakan seorang pelajar di sebuah sekolah di Melaka. Nama ku Azam (bukan nama sebenar) Ketika itu aku berada di awal tingkatan 5. Aku merupakan seorang yang kuat melancap kerana aku tidak dapat menghentikan perbuatan aku itu. Aku selalu mengubah situasi untuk melancap. Kadangkala aku menggunting gambar penyanyi wanita seperti Siti Nurdiana dan Syura untuk menaikkan nafsu aku. Gambar mereka yang tersenyum itu sudah cukup untuk membayangkan mereka sedang melihat aku sedang melancap.Cerita yang aku ingin sampaikan disini bukan lah kegiatan aku melancap tetapi kisah aku dengan seorang guru matematik ku yang bernama Cikgu Amira (nama sebenar). Kami memanggil nya sebagai cikgu mira sahaja. Cikgu Mira merupakan seorang guru yang cantik dan menawan. Walaupun aku tidak dapat melihat bentuk badan nya dengan jelas (pakai tudung dan baju kurung) aku sentiasa memerhatikan bentuk tubuh nya apabila angin bertiup. Bentuk tubuh nya itu amat mengiurkan sekali. Dia merupakan Guru kelas aku. (aku tergolong di kalangan pelajar yang terkenal dan bijak di sekolah terutama dlm math). Aku pula adalah ketua kelas di situ. Wajah cikgu mira begitu cantik dan menawan sehinggakan ramai dikalangan guru-guru lelaki ingin memikatnya. Umur cikgu Mira baru 22 tahun dan belum berkahwin. Rumah cikgu Mira kira-kira 2 kilometer dari rumah aku dan senang sahaja ke rumahnya menaiki basikal.Aku tau bahawa cikgu Mira meminati aku melalui cara dia bercakap, melihat dan melayan aku dalam kelas walapun tidak disedari rakan yang lain. Tetapi aku tidak berani membalasnya kerana dia guru aku. (hormatlah konon) Tetapi aku dapat mengesan sesuatu yang aneh pada cikgu Mira. Jika pada waktu pagi dia elok sahaja, selepas dia keluar dari tandas waktu tengah hari atau waktu rehat, dia sedikit berlainan.( aku cakap cam tu sebab lihat cara dier berjalan dan muka nya yang merah lain sikit). Ada satu kali aku menegurnya.”hi, apa kabar cikgu?” dan dia membalas nya “hi, baik jer. Aahhh!” dengan suara yang begitu men stimkan.Batang aku tercanak setelah menerima jawapan disertai desahan itu. Tapi aku berjaya mengontrol nya. Sejak hari itu, aku merasakan ada sesuatu yang tidak kena pada cikgu mira.Pada suatu hari, aku terserempak dengan cikug mira di koridor bilik guru.” Zam, boleh tak awak datang pukul 3 petang ni. Cikgu nak bincang pasal lawatan tu”. Tanya cikgu Mira. ” Emmm, ok. Saya akan datang. Tapi kat ner cikgu” Tanya aku.”errr… kat kelas awak lah, sebab cikgu letak kertas kerja kat situ” jawab cikgu mira. “ok saya akan datang”. Jawab ku.Dia ingin berjumpa dengan aku petang itu pukul 3 ptng didalam kelas aku. Katanya dia ingin membincangkan penggunaan duit kelas dengan ku kerana kelas ku akan mengadakan lawatan tidak berapa lama lagi. Aku bersetuju untuk berjumpa dengannya. Aku menelefon rumah memberitahu aku tidak dapat balik lagi kerana ada perjumpaan dengan guru. Aku menunggu pukul 3 ptng di surau selepas tamat waktu persekolahan. Aku berasa sedikit pelik kerana pada hari itu tiada orang yang belajar berkumpulan disekolah. (biasanya setiap hari ramai pelajar mengulangkaji di sekolah) ‘Mungkin aku akan menerima anugerah kot’. Aku tidur sekejap di surau untuk merehatkan diri kerana letih belajar. (lerr… tul la aku letih, aku kalau dah belajar aku tumpu betul-betul). Tepat pukul 3 aku terus masuk ke kelas aku yang berada di tingkat 2 bangunan sekolah. Cikgu Mira belum sampai lagi. Cikgu Mira sampai 15 minit kemudiannya.”Hi zam, lama dah ker nunggu cikgu?” sapanya.” tak lah, baru jer cikgu”. Kata ku walaupun aku memang lama menunggu. Aku lihat cikgu Mira sungguh ayu pada hari itu. Aku mula membayang tubuh nya yang mengiurkan, pinggang yang ramping serta berkulit putih dalam keadaaan berbogel. Tak beberapa lama kami berbincang. Aku rasa hendak ketandas pula( buang air).”Cikgu, nak kuar jap. Nak gi tandas.” Kata ku.”ok. Pegilah.” Kata cikgu Mira. Aku pun keluar dari kelas dan neuju ke tandas pelajar lelaki yang agak jauh di tingkat 1. Baru sepuluh meter dari kelas, tiba-tiba aku teringatkan sapu tangan yang aku selalu selitkan di poket baju ku. Aku tertinggal di atas meja guru tempat kami berbincang. Aku balik semula ke kelas dan tiba-tiba, sekilas pandangan ku melalui tingkap kelas, aku lihat cikgu mira telah mengambil sapu tangan ku itu. Aku bersembunyi di sebalik tingkap sambil memerhati gelagat cikgu mira. Sapu tangan ku itu di masukkan nya ke dalam kain dan ditujukan ke celah kangkangnya. Seperti mengelap sesuatu disitu. Batang aku terus tegang bila melihat keadaan itu.


BACA CERITA INI..CLICK HERE!!
read more
0 comments

Jue makin berhati hati kew?


Dulu pasangan pelakon Jue Aziz dan Jehan Miskin pernah digelar pasangan belangkas kerana ke mana sahaja pergi, mesti berdua. Ke mana-mana malis hiburan, malah sering keluar bersama-sama. Mereka juga sering berlakon bersama. Kini segala-galanya telah tiada apabila hubungan cinta terputus di tengah jalan.

Apabila tidak bersama, Jue juga jadi buruan media untuk mendengar penjelasannya dan apa situasinya sekarang. Jue tak takut dan sedia bercerita. Jauh di lubuh hatinya terasa pedih dengan perpisahan. Apatah lagi Jue menganggap Jehan ialah cinta pertamanya.

"Saya dah beri harapan sepenuhnya... tapi nampaknya segalanya tidak menjadi. Jadi selepas ini saya kena berhati-hatilah sebelum mencurahkan sepenuh perhatian kepada lelaki," kata Jue, 25, semasa ditemui di majlis Malaysia Bridal Gown Designers Showcase di Great Eastern Mall, Jalan Ampang, Kuala Lumpur pada 18 April 2008.






Jue juga menjadikan pengalaman itu sebagai iktibar agar tidak terlalu mendedahkan hubungan kasih kepada pengetahuan umum. Dia bimbang perkara yang sama berulang lagi. Kini dia fokus kepada kerjaya. Jue makin giat berlakon dan yang terbaru drama bersiri Jangan Main Belakang terbitan MIG Beats Sdn.Bhd..

"Saya belum ada sesiapa lagi... biarlah ia ikut flow. Kemungkinan untuk kami kembali pun tak ada... saya tahu keputusan yang saya dah buat ini" kata Jue.




sensasi:huh,sapa suruh gatal merenyam sgt..menci dowh..
read more
0 comments

Ikin pakai Baju Pengantin>??!!


Cantiknya Ikin memakai gaun pengantin? Emmmm... dah tak sabar-sabar nak jadi pengantin baru ker? Yalah green light dah dapat dan buah hatinya Mawi juga sudah mengaku secara terbuka menyukai Ikin. Ikin juga dah slow down dah berlakon. Kira pada bila-bila masa pun kalau Mawi ajak kahwin, Ikin sedia bagi komitmen.

Ikin muncul berpakaian pengantin ni dalam majlis Malaysian Bridal Gown Designers Showcase di Great Eastern Mall, Jalan Ampang, Kuala Lumpur pada 18 April 2008 lalu. Cantik tak Ikin pakai gaun pengantin? Berseri-seri wajah Ikin. Sedang bahagialah katakan. Lantaklah Ikin kalau ada orang nak mengata apa-apapun.

"Ikin memang dah kurang berlakon sekarang," kata Ikin.

Kalau dah kurangkan aktiviti berlakon tu, pasti ada apa-apa yang bakal berlaku tak lama lagi. Tunggulah apa-apa pengumuman dari Ikin atau Mawi.

read more
0 comments

Jokes: Santai sekejap..

Cerita 1
Satu pagi di stesen keretapi, ada satu makcik tu dia tanya petugas
kaunter...
Makcik: "Anak, keretapi sampai jam berapa??"
Petugas kaunter: "Jam 2 Kedah, jam 5 Kelantan, jam 1 Penang , jam 7
Gemas.
Makcik nak pergi mana?.."
Makcik: "Makcik nak melintas aja."


Cerita 2



Bidin melihat rakannya, Wafdi.. sedang membuat kopi...kemudian
memasukkan sebutir ubat panadol ke dalamnya. Dengan kehairanan Bidin
bertanya kepada Wafdi...
Bidin: "Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?"
Wafdi: "Kopi ni panas.. bagi panadol.. kurang sikit panas dia.."

Cerita 3
Suami isteri bertengkar. Tiba-tiba isteri terus kemas beg.
Suami: "Kenapa?"
Isteri: "Dah kahwin 10 tahun, rumah ni tak pernah aman. Saya dah tak
tahan. Saya nak tinggalkan rumah ni!"
Suami kemudian masuk bilik dan keluarkan satu lagi beg.
Suami: "Betul jugak cakap awak. Saya pun fed-up dengan rumah ini.
Saya ikut sama, boleh?!"


Cerita 4



Seorang pemburu bertembung dengan seekor singa. Terrperanjat, dia
tak sempat mengangkat senapangnya. Tiada pilihan, pemburu itu
bertadah tangan dan berdoa.Ketika pemburu itu menjeling ke arah
singa, dia ternampak bahawa singa itu juga sedang berdoa.
Pemburu: "Ah leganya..... ...singa baik rupanya. Selamatlah aku."
Singa: "Ya.......singa yang baik selalu baca doa sebelum makan."
read more
0 comments

Angelina Jolie and Brad pitt Baby




hahaha....looks like pondan ...
read more
0 comments

Jamal Luah Perasaan Pada Misha


Penyanyi Jamal Abdillah macam guna peluang untuk luah perasaan kepada Misha Omar semasa mengadakan persembahan bersama dalam Konsert Amal Kasih Jamal Abdillah & Saleem di Dewan Pleno, Pusat Konvenyen Kuala Lumpur pada 11 hingga 13 April 2008 lalu.

Jamal mengatakan dia menyukai Misha. Tak tahulah ia hanya skrip sebagai gimik persembahan ataupun Jamal sengaja mengambil peluang untuk meluahkan perasaan terhadap Misha. Tambahan pula Misha mengakui dia memang belum berpunya. Peminat bertepuk tangan dan menjerit apabila melihat aksi `gatal' Jamal yang macam mahu menggoda Misha di atas pentas.




Bunga ros merah ada makna tersendiri.

"Abang nak tanya, Misha ni dah ada teman istimewa ke?" tanya Jamal kepada Misha.

"Belum... saya masih solo," jawab Misha.

"Sesuailah.... abang pun solo juga sekarang," kata Jamal membuatkan Misha tersipu-sipu malu.

Namun Misha sporting dan mengikut rentak Jamal apabila dibawa berbicara pasal hati dan perasaan pada malam itu. Mereka berduet lagu Sandarkan Pada Kenangan pada konsert itu. Hilang sifat pemalu Jamal apabila mengusik Misha macam itu.



read more
0 comments

Futurama...





read more
0 comments

Breast feeding for 8 years old child...this is sick!!



Hee..ntah pape je dah besau panjang nak menyusu badan lagi..geli
read more
0 comments

Tak Tahan Lagi..

read more
0 comments

Little Mermaid..SIN

read more
0 comments

Romantik Yang Melampau

1. SEWAKTU MENGEJUT SUAMI DARI TIDUR
Wahai kanda ku sayang manja comel buah hati pengarang jantung semerbak mawar indah angkasa bagai bulan dipagar bintang..bukalah matamu yg indah itu kasihku seorang...

2. SEWAKTU MENGAJAK SUAMI MAKAN

Wahai tongkat ali jiwaku sebatang kau seorang sahaja didalam hati yg gersang mendambakan cinta suci padamu tulus ikhlas tiada wasangka walau sebesar zarah tidak ada..mari kita bersantap wahai kanda..

3. UCAPAN SEBELUM MEMULAKAN PERBUALAN
Sayangku kasihku intanku permataku jantungku hatiku organ-organ dalam yg penting bagiku semua itu engkau bagi aku..nyawaku. ...

4. UCAPAN SEBELUM TIDUR
sayaaang.... nak itu.. (tunjuk "kat situ" dengan menggunakan muncung bibir)..


Biar susah, jangan menyusahkan. ..
read more
0 comments

Remaja Kena Tangkap Khalwat



Sensasi: Memalukan Sungguh...Bila dah tertangkap baru nak segan silu...malu lah kamu sebelum kamu dimalukan...
read more
0 comments

Consenting Adultery


Kota Hayami is the superintendent at an apartment building where two busty and horny housewives reside. When the ladies are feeling particularly unsatisfied with their husbands, they call upon Kota for some personalized handiwork. Thinking he's making mere service calls, Kota innocently arrives at the ladies' apartments, but it doesn't take long for Kota to catch on that it's the ladies that require the maintenance. Fortunately for Kota, he's got all the right tools for the job.


Sensasi: Citer berkisar tentang tukang kebun yg melayan kehendak dua suri rumah yg gersang..


read more
0 comments

Fly FM Radio Online

>
read more
0 comments

Rita Rudaini Dah Kahwin



Tiba-tiba ada yang kata pelakon Rita Rudaini sudah kahwin senyap-senyap. Patutlah lama tak dengar cerita Rita. Orang yang dikatakan menjadi suaminya ialah lelaki yang telah lama dikaitkan dengannya iaitu pemain bola sepak muda, Aidil Zafuan Abdul Radzak. Tak tahulah benar atau tidak apa yang disampaikan itu. Apabila ada yang tanya kepada Rita, katanya Rita menafikan cerita itu.

Yalah bila dah lama dikaitkan timbulkan cerita-cerita gosip. Maklumlah kedua-duanya popular dalam bidang masing-masing. Rita di panggung dan Aidil pula popular di padang. Kalau tak benar janganlah melenting pula. Nama lagi gosip. Manalah tahu daripada gosip itu lama-lama jadi cerita benar pula. Dah banyak dah jadi macam tu dalam dunia artis ni
read more
0 comments

Bughok nye rambut baru si Ebi!



Inilah gaya rambut terbaru Ebi Kornelis. Kena tak dengan penampilan Ebi apabila berambut fesyan dreadlock? Nampaknya Ebi berani membuat perubahan fesyen agar nampak kelainan.

Semuanya demi wataknya dalam filem Sayang You Can Dance. Ebi jadi penari hip-hop dalam filem yang baru tamat penggambaran itu. Ebi juga turut rakam lagu untuk soundtracknya. Turut berlakon Samuel Rizal, Dafi dan Sharifah Amani.






"Pengarah mahukan Ebi tukar imej dan tak mahu jadi diri Ebi sendiri. Inilah hasilnya, " kata Ebi.



Sensasi:- APA KE BUGHOK BENAR RUPE SI EBI CENGGINI..BENCI AKU MELIHATNYE...KAHKAHKAH...
read more
0 comments

Dalam Kereta..

“Janganlah selak kain Mona…. Tolong jangan buat cam ni …. Mona malu..!!!” Dengan bersungguh sungguh Mona merayu kepada Amir. Nada suara Mona terketar ketar lain macam seolah olah ada sesuatu yang amat dirahsiakan. Semakin Mona merayu semakin ghairah hajat Amir untuk menyingkap rahsia yang tersembunyi di dalam kain Mona. Sambil tangan kiri Amir menyelak kain Mona, tangan kanannya pula dengan mudah menyelok masuk ke dalam kain tersebut. Amir tidak membuangkan masa. Arah tuju tangannya ialah pada panties kat celah kangkang Mona. Sesampai tangannya di situ, Amir mengorak senyum lebar. Panties yang dijangkanya itu tidak langsung ditemui. Yang ada terpekap pada tapak tangannya hanyalah bulu bulu puki Mona. Muka Mona pudar kerana malu yang tidak terhingga. Rahsia besarnya telah pun terbongkar. Pemberontakkan Mona mula longgar. Amir pula sebaliknya amat gembira dengan penemuan yang sama sekali di luar dugaan itu. Amir segera mengusap-usap bulu puki Mona. “Ooo… begini perangai Mona ye… Rupa rupanya Mona ni anak dara yang tak tahu pakai seluar dalam. Tahulah nasib Mona nanti bila abang hebohkan perkara ini… hahahaha…..” Dengan bernada serious Amir mengugut Mona. Terketer ketar lutut Mona mendengarkan kata kata Amir itu. Akal Mona kebinggungan dan buntu. Dia merasakan dirinya telah tewas kepada Amir. “Kesianlah pada Mona ni abang. Tolonglah jangan hebohkan rahsia ini. Mana Mona nak letakkan muka nanti.” Dengan sayunya Mona menagih simpati dari Amir. “Mona sanggup ikut apa saja kemahuan abang, asalkan rahsia ini tidak terbocor.” Bersungguh sungguh Mona mengemukakan kesanggupan pengabdian dirinya kepada Amir. Amir mengorak senyum.yang bersaratkan kecenderungan maksiat. Mona kini sudah akur pada kekuasaan Amir. Burung idaman Amir sudah pun selamat masuk ke dalam perangkap. Amir segera mempamirkan penguasaannya. Dicakupnya rambut Mona dan menariknya ke bawah. Terdongak dagu Mona dibuatnya. “Mona dengar sini baik baik. Mulai saat ini, Mona mesti ikut segala perintah abang. Baik buruk arahan abang mestilah Mona patuhi, tanpa sebarang persoalan. Mona faham tak ….? ” Tegas Amir sambil mempamirkan tanda tanda kekuasaan dengan menggoyang goyangkan rambut Mona yang dicakupnya itu. Amir yakin bahawa tiada lagi jalan keluar bagi Mona. Memang Amir akan jadikan Mona abdi untuk memenuhi hasrat durjananya. “Ya…. Mona faham segalanya. Mona bersumpah akan sentiasa taat pada abang. Apa saja yang abang suruh akan Mona lakukan.” Di dalam serba kesakitan akibat rambutnya diorong sentap Mona melafazkan sumpah kesetiaan. “Baguslah jika Mona dah sedar hakikat ini. OK sekarang buka kangkang Mona seluas luas yang boleh.”


Baca Cerita Ini sampai habis..click sini ler!!
read more
0 comments

Cikgu Halim yg garang..

Sewaktu di tingkatan 3, I ni cukup glamour kat sekolah. Mungkin kerana I mempunyai paras yang cantik dan mudah mesra dengan sesiapapun. I tanpa segan silu senang melayani sesiapa jua tanpa diskriminasi atau prasangka. Maka ramailah para jejaka yang minat kat I. Agaknya sebab itulah juga ramai gadis lain berdengki pada I.

Cikgu Halim adalah di antara orang yang cukup meminati I. Ketika murid lain sudah balik I selalu gak kena kelas tambahan dengan Cikgu Halim. Maklumlah I ni dikira terletak di dalam senarai top ten yang bakal gagal peperiksaan. Katanya dia nak cuba bagi I lulus juga. I pun kadang kadang boring juga tapi apa nak buat, dah macam dipaksa aje.

Cikgu Halim ialah seorang guru yang berperwatakan tegas dan garang. Dia merupakan guru yang paling digeruni oleh murid murid. Pada usianya yang ketika itu menjangkau 50 an tubuhnya masih tegap dan kemas. Anak isterinya menetap di Sabah kerana isterinya bekerja disana. Peluang untuk bersama anak isterinya hanyalah 3 atau 4 kali setahun saja. Jadi membujanglah corak kehidupan Cikgu Halim pada ketika itu.

Satu hari semasa I kat kelas tambahan itu, Cikgu Halim kelihatan agak lain macam sikit. Mungkin pada hari itu airnya sudah naik ke kepala. Tapi I sendiri pun tak pastilah. Kami duduk berduaan di atas sofa. Cikgu Halim duduk kat sebelah kanan I. Matanya asyik menatap ke muka I aje. Dia membetulkan kedudukan punggungnya supaya lebih menghampiri I. Pada waktu itu tubuh Cikgu Halim seolah olah dah melekat pada pinggang kanan I. Muka I ni pula terasa bagaikan nak dijilat jilatnya. Begitulah rapatnya himpitan tubuh kami berdua.

Kemudian tangan kirinya mula menjangkau ke belakang tengkok I dan berpaut pada bahu kiri I. Ketika itu dada I punya lah gedebuk gedebak. I jadi cemas dan kebingungan. Belum pernah seorang lelaki yang bukan muhrim peluk I begitu rapat. Namun bagi Cikgu Halim dia buat selamba sahaja sambil menjalankan tugasnya mengajar I. Jadi lama kelamaan I pun semakin rilek dan perasaan cemas juga semakin reda. Dengan penuh konsentrasi I bertumpu kembali pada segala pelajaran yang diajarnya.

Baca Cerita ini..Klik Disini!!
read more
0 comments

silap mata atau mata silap??

If your brain works normally this is neat.
This is another example of an amazing illusion!!! The last sentence is so true.

If your eyes follow the movement of the rotating pink dot, the dots will remain only one color, pink.




However if you stare at the black “+ ” in the centre, the moving dot turns to green.
Now, concentrate on the black ” + ” in the centre of the picture. After a short period, all the pink dots will slowly disappear, and you will only see only a single green dot rotating.

It’s amazing how our brain works. There really is no green dot, and the pink ones really don’t disappear. This should be proof enough, we don’t always see what we think we see.
read more
0 comments

CPR Fools !!!

read more
0 comments

Watch Online Television Here!!

To All Sensasi's reader....

I've decided to put up streaming TV in addition for those who love watching TV's..
welll,for now i only can provide you guys with our nasional TV channel.But dunt worry,sensasi is in process to upload more channel in here such as MTV,Channel V,ESPN,CNN,Cartoon Network,Astro Ria,HBO,Star World and many many more...it's just a matter of time becoz i'm looking for high quality streaming TV.

Ok SO For now we have (click on the link below to watch)





read more
0 comments

Watch Online Television RTM1




P/S:SILA CLICK KAT BUTTON PLAY BYK KALI SBB MEDIA PLAYER TGH BUFFER!!
read more
0 comments

Watch Online Television TV3




P/S:SILA CLICK KAT BUTTON PLAY BYK KALI SBB MEDIA PLAYER TGH BUFFER!!
read more
0 comments

Watch Online Television RTM2




P/S:SILA CLICK KAT BUTTON PLAY BYK KALI SBB MEDIA PLAYER TGH BUFFER!!
read more
read more
0 comments

Sufiah yg genius dulu kini PELACUR!






MATHS genius turned hooker Sufiah Yusof reveals how she drives men wild... by reciting EQUATIONS to her clients as they have sex.

And the Asian beauty defiantly claims that selling her body for up to £1,000 a time provides her with a far more glamorous life than she ever dreamt of when she went to Oxford University aged just 13.

"My clients love the fact that I can stimulate their minds AND their bodies," she boasts in a shockingly frank interview with the News of the World.



"And I don't believe my education has been wasted—in fact I usually take problem sheets with me to solve before appointments."

Sufiah decided to CONFESS ALL after we revealed how the former child prodigy was working as a £130-an-hour prostitute while studying for a masters in economics.

It is the latest heartbreaking twist to a life that seemed so full of promise—but went tragically wrong when she cracked under the pressure of her bullying father's cruel academic regime and fled university at 15.
<

Eight years on, he is now in jail for sexually assaulting two girl pupils and Sufiah has somehow convinced herself that her seedy new career is the answer to all her problems.

"People think escorting is sleazy and terrible but I don't see it like that," she says. "I've always had a high sex drive—and now I'm getting all the sex I want—and guys are much better in bed with an escort than a girlfriend.

"I have men who are thrilled about my passion for mathematics. In fact one made me recite equations while he pleasured me, then I gave him oral sex while he chatted about algebra. It drove him wild."

And brainbox Sufiah has worked out that subtracting your respectability to become a prostitute can equal big money.
Peeling

"I have a nice life and I am in control," she says. "I hate this stereotype society has of escorts being exploited. It is so far from the truth.

"My clients treat me like a princess. One guy I see in London took me shopping on Bond Street. He bought me a beautiful black Gucci dress for £700 and then took me to Selfridges and told me to pick any handbag I liked."

She chose a £600 Gucci clutch. "I'm a Primark and Topshop girl normally! I felt like Julia Roberts in Pretty Woman.

"Later that night we went for dinner. I wore my Gucci dress and sexy lingerie and took great pleasure in peeling it off for him later on back at his hotel."

Sufiah was working as an administrative assistant earning £ 16,000 a year in Manchester when an escort agency boss approached her in a bar four months ago. She'd run up debts of £3,500 in rent arrears and credit cards.

And she was still haunted by her hellish childhood—subjected to her father Farooq's Accelerated Learning Technique where she studied maths day in day out in rooms kept freezing cold to improve her concentration.

So the big rewards the agency boss promised seemed more than tempting. "I have studied so intensely for so many years I wanted to have fun," she says.

She can't see the sordid side of prostitution—and instead likens herself to Belle De Jour—the saucy hooker played by Billie Piper in the TV drama.

"I'd read Belle De Jour's Diary of a London Call Girl and was fascinated," she said. "When this immaculate lady in a designer suit asked if I had ever considered escorting, I found it appealing.

"I went home, researched agencies on the internet and found one I thought looked professional. I sent them photographs and they put me on their site." A couple of days later Sufiah was offered her first client. She recalls: "I felt quite nervous but excited too. I slipped on some black lace underwear and stockings and suspenders and a dress, and just though, ‘Wow, this is thrilling.'

"He was waiting for me at the bar of the Hilton. I expected him to be older but when I saw him he was lovely.

"He was only in his late 20s, tall and handsome. I thought, ‘I can't believe I'm getting paid to have sex with this man.'

"I'd have been thrilled if he chatted me up in a bar. We had a drink then went upstairs to his room and had fantastic sex. I left that night feeling totally elated having had an amazing time with £250 in my purse." Since then, she has built up a base of regular rich clients and sees between five and ten men each week. Her sugar daddies have treated her to fabulous clothes, designer bags, trips on yachts and even helicopter rides.

Sufiah, whose interview can be seen on video at notw.co.uk, brags that she can earn more than £1,000 in a night by having diner with a client and staying over. "It's like they want to rescue me. One man asked me how much I earned a year. I said £60,000. He told me, ‘I'll pay that amount straight into your bank and buy you a flat and you can be my mistress.'

"But I don't want that because I'm happy doing what I do. Now I wonder if I could go back to a normal relationship, where you watch EastEnders and have boring sex. I've got used to being treated like a princess."

It is as if she has run away from reality—just as she ran away from university and her father's dominance at 15.

Sufiah becomes solemn and subdued when she talks of her upbringing. "As I grew older I began to clash with my father," she says. "He was violent on occasions. Because he pushed me so far academically, I became more confident for a girl of my age. I grew up too quickly.

"From 11, I was studying maths all the time. I didn't have any friends. I wasn't in the Brownies. My father said they didn't teach Muslim values. I hardly ever played with other children."

She passed her maths A level aged 12 and started at St Hilda's College, Oxford. "It was an amazing place but I was too young. By the time I was 15 I wanted to be in control of my life. I fought back."

Sufiah sparked a two week nationwide police hunt when she ran away instead of going home at the end of term, saying she'd "had enough of 15 years of physical and emotional abuse". Her father claimed she had been kidnapped and brainwashed by members of a socialist organisation.

But now, speaking about it for the first time, Sufiah says: "I couldn't bear the thought of going home so I ran away. I'd saved up £200 and found a hostel in London for £14 per night. After a week I moved to a hostel in Bournemouth. I knew I could survive on my own."

When she was found in an internet cafe, Sufiah refused to go home and was placed in foster care by Bournemouth social services. She says: "I stayed with two families who were very good to me. My mum and dad would call me and ask me to go home—but I didn't want to."
Rich

Her 50-year-old father is now in jail for 18 months after being convicted of sexually assaulting two 15-year-old girls he taught at his home in Coventry.

When Sufiah reached 18 she returned to Oxford to continue her studies—and fell in love with fellow student Jonathan Marshall. They married a year later but it barely lasted a year.

"At the time I thought we would be together forever, but we married too young and grew apart," she says.

After the split she moved back to London where she taught maths in the evenings to make ends meet. Then six months ago she moved to Manchester—and stumbled across her new career. "I'm still only young and I can't decide what I want to do," she says. "My escort work provides me with a fabulous life.

"I still enjoy learning and I find it puts me in the right frame of mind for an intelligent conversation with my clients." But she admits not all her sexual encounters work out. "At the end of the day you don't have to sleep with a client if you don't want to. I've done that twice now. Both men were young and very nervous. I just left.

"The dullest client I've ever had was a rich man who talked about cars all night. It was really, really boring."

Sufiah is well aware she could easily find a job in the City where she could match her £60,000 a year sex earnings.

But she said: "I don't want to take anything away from people who do jobs like that but it's not for me. I have a nice life. I don't want for anything."

Her mother Halimahton is now divorcing jailed Farooq and is desperate for her daughter to get in touch with her. "I was shaking when I found out what had become of her," she says.

But talking about her bitter split with her parents, Sufiah says: "I would describe our relationship as estranged.

"I have contact with them occasionally but I couldn't speculate on what they will make of my new life.

"I don't have any regrets. I've never felt more confident about my body and I've had some of the best sex of my life."
read more
0 comments

Before and after surgery...nice






read more
0 comments

Meaning of sleep












read more