0 comments

Gambar Pelakon Arash Mohamad Bersanding



read more
0 comments

Cerita Awek Bertudung labuh

Satu hari persatuan kawan aku ni mengadakan satu perkhemahan motivasi
untuk anak-anak yatim di sebuah rimba rekreasi. Perkhemahan ni kira
lama gak, 5 hari 4 malam. Dekat-dekat seminggu tu. Biasalah kalau
berpersatuan ni, mesti ada ramai awek yang cun, termasuklah persatuan
kawan aku ni. Ada awek yang baik, pakai tudung labuh. Ada yang pakai
tudung, tapi tudung biasa je. Ada yang pakai tudung, tapi jenis libas
kebelakang dan terjojol la yang bengkak dan juga yang leper. Dan tak
lupa juga ada yang tak pakai tudung.Dalam jawatankuasa kali ni, majoriti ahli lebih ramai perempuan. Jadi yang lelaki jadi spesies yang hampir pupus dalam perkhemahan ini.Kalau tak salah aku, kawan aku cakap ada la lebih kurang sepuluh
orang lelaki berbanding tiga puluh orang perempuan. Aku kata,
"Syurga la macam tu!!!". Dia jawab, "Syurga kepala hotak kau!".
Memang patut dia marah. Sebab semua kerja-kerja logistik budak-budak
nak pupus ni la yang kena buat kerja. Kerja-kerja pejabat semua serah
kat perempuan. Kira jadi hamba abdi. Tapi sebab boleh dikatakan semua
awek-awek tu boleh dikategorikan sebagai cun juga maka semuanya
menerima dengan hati yang rela walau jadi hamba abdi.
Walaupun awek-awek ni ada yang pakai tudung dan ada yang tidak, tapi
masing-masing jaga tatasusila. Tak taulah kalau cuma cover je. Tapi
itulah yang nampak. Dalam ramai-ramai tu, ada sorang awek yang nampak
agak sopan dan baik sebab dia ni jenis pakai tudung labuh. Dada awek
ni memang bolehle tahan besar dan pejalnya maybe dalam 36 C. sampai
leh nampak terjojol walau dia pakai tudung labuh sesuai dengan saiz
badan dia yang kira okeyla, tak kurus, tak gemuk, seksiiii. Kawan aku
tak pandang sangat semua ni pada asalnya, hinggalah satu malam.
Malam pertama semua okey. Lepas ice breaking, pecah kepada kumpulan
dan kawan aku ni masuk jadi fasilitator untuk satu kumpulan anak-anak
yatim ni, termasuklah budak perempuan yang aku citerkan tadi. Malam
mula tak jadi apa-apa. Huha huha bising, kuk kik, kuk kik, ketawa.
Habis semua masuk tidur. Tinggal la spesies yang dah nak pupus ni
kena bergilir berjaga malam.Malam kedua, malam yang tak disangka. Malam tu ada ceramah motivasi oleh seorang pensyarah. Pensyarah ni pulak pandai buat lawak jenaka
jadi tak kering gusi la budak-budak yatim ni dan tak pedulikan lagi
kakak-kakak dan abang-abang yang ada di sekeliling. Nak dijadikan
ceritanya, waktu ceramah tu, member aku datang nak tumpang buat-buat
dengar dan cari tempat kat belakang sekali. Kat belakang budak-budak
tu lah. Dan kebetulan ada beberapa lagi awek-awek kat belakang budak-
budak tu tengah mendengar ceramah jugak, termasuk la awek yang aku
highlightkan tadi. Dia orang semua duduk di kawasan yang boleh kira
gelap la jugak. Ada tiga orang semuanya.Kawan aku macam biasa duduk situ dengan niat yang ikhlas. Dia duduk atas tanah dekat dengan awek yang sorang ni. Jangan terkejut pulak bila aku kata duduk atas tanah. Inikan kawasan perkhemahan mana ada
dewan seminar. Jadi hampar tikar, pasang spotlight, pasang PA sistem,
jalan ceramah.Berbalik kepada kawan aku. Dia duduk sebelah awek sorang tu. Ada lagi
kawan awek tu kat sebelah dia. Dia orang semua buat tak tau.
"Bukan nak buat apa-apa ye tak?" tanya kawan aku kat aku masa bercerita
tu. Aku mengangguk saja. Lama jugak duduk, dalam lima minit, kawan aku ni
lenguh. Lalu dia menongkat kedua tangannya ke belakang. Secara tak
sengaja terkena tangan awek yang sorang ni. "Sori!" kata
kawan aku. "Takpe.." kata awek tu sambil tersenyum. Kawan-kawan dia
masih buat tak tau. Kawan aku meneruskan niatnya menongkat tangan. Kejap-
kejap tersentuh lagi. Kali ni kawan aku tak mintak maaf. Dia cuma
tengok awek tu, awek tu tengok dia balik dan tersenyum. Dia tengok
awek tu balik dan membalas senyum. Tak lama lepas tu tersentuh lagi.
Dia tengok awek tu. Awek tu buat tak tau je. "Aik… lain macam
je ni"kawan aku berkata dalam hati. Bila dah awek tu buat tak tau, dia pun
buat tak tau dan kali ni terus berlaga lengan. Lembut je rasanya.
Kawan aku dah tak mengelak lagi, awek tu pun sama. Tiba-tiba kawan
aku rasa lain macam. Macam ada tongkol kayu tengah naik kat celah
kangkang dia. Dia jadi lebih nakal. Dia gunakan jari kelingking lalu
menindih jari awek tu. Awek tu membalas dengan menindih balik. Dia
tindih lagi, awek tu tindih balik. "Tak boleh jadi ni" kawan
aku menumbuk tapak tangannya masa bercerita kat aku.
Kawan aku makin ganas, kali ni dia mengelus dengan tapak tangannya.
Mengelus hingga ke pergelangan tangan. Dia tengok dada awek tu dah
berombak. Tiba-tiba kawan awek tu bersuara. "Alamak….potong
stim betul".Diaorang ajak awek pegi mana ntah. Kawan aku ingat habislah melayang
rezeki malam tu. Tapi tanpa diduga awek tu berkata, "korang
pergilah dulu. Aku nak dengar ceramah ni. Bestlak Cikgu Muten buat lawak".
Cikgu Muten tu bukan nama betul, nama samaran saja aku letak. Aku
ambil dari cerita Dragonball.Lepas tu, kawan-kawan awek tu tak berkata apa dan beredar. Kawan aku apa lagi, kalau tadi tanduk cuma sejengkal, sekarang dah jadi
sehasta. Siap tambah ekor lagi. Bila dah jauh kawan-kawan awek tu,
dia terus rapat perlahan-lahan ke sebelah awek tu. Tapi tak lah rapat
sangat, sebab kalau kantoi susah nak lari. Awek tu pun buat tak
kisah. Macam tak ada apa yang terjadi. Tapi nafas dia makin kencang
macam kuda baru lepas lari satu pusingan padang lumba kuda. Kawan aku
kalau tadi cuma setakat sentuh, kali ni jadi lebih berani.Dia mengusap bahagian belakang awek tu. Dia pergi ke alur coli, ke tengkuk dan turun ke bawah balik. Sesekali dia pergi ke pinggang dan sisi buah dada awek tu yang masih berbalut coli. Kemudian dengan berani kawan aku ni masukkan tangan dalam tudung labuh awek ni sambil
usap-usap macam mula-mula tadi. Awek tu masih menongkat tangan.
Kemudian dia try bukak butang jubah awek tu kat bahagian atas. Lepas
satu,satu dia bukak. Sampaila kat bahagian perut awek tu. Dia pun
masukkan tangan dalam jubah awek tu yang dah terbukak bahagian depan.
Kemudian usap kat bahagian bra awek tu pelan-pelan, yela kawan aku
takut gak awek tu tetiba menjerit. Tapi awek ni diam je, makin
kencang nafasnya.Diusap-usapnya belakang awek tu lagi… sesekali dia menyentuh buah
dada awek tu dari tepi. Jari-jari kawan aku ni mencelah cuba masuk ke
dalam sarung coli awek tu untuk mencari isi yang pejal. Tapi tak
begitu berjaya. Tangan dia berundur ke belakang kembali. Kali ni dia
cuba merungkai tali coli awek tu walaupun agak susah last-last
berjaya gak. Apalagi, bila dah macam tu tgn kawan aku tu terus
kedepan, angkat coli awek tu keatas. Diramas pelan-pelan tetek awek
tu. Sambil awek tu terus maintain matanya kedepan konon-konon tengok
ceramah.Kawan aku dapat rasakan tetek awek tu mula mengeras. Dari tetek terus
kawan aku gentel puting awek tu yang sebelah kanan. Sambil gentel
sambil ramas pelan-pelan. Awek tu dah mula tak senang duduk. Kejap-
kejap punggungnya beralih. Kawan aku ni dah mula berani. Dari tetek
sebelah kanan, ramas lak tetek sebelah kiri. Awek tu dah tak kisah
apa pun, bila gentel je putting, awek tu mengerang. Tapi slow je
la..emphhhh….aahhh…emphhhh…..Tanpa disangka awek tu tetiba je bergerak. Kawan aku dah set mesti awek tu dah nak stop. Sampai kat tahap ni je kot fikir kawan aku.

Click sini untuk sambungan Baca Cerita ini
read more
0 comments

Video-Tips Mcm mana nak bg hidung nampak mancung

read more
0 comments

Video -Hollywood Celebrity without make-up

read more
0 comments

Things That Scare You 2

read more
0 comments

Siapa Tiru Siapa? (siti nurhaliza)



read more
0 comments

Sharifah Amani & Que Haidar Bercinta



Teman tapi Mesra!!! Ini gelagat mereka bersama semasa Anugerah Skrin 2007. Dari kapet merah sampai di dalam dewan PWTC, tak pernah berpisah walaupun sekejap..harap2 mereka bahagia...SelinganTahniah atas perkahwinan Sharifah Aleya dengan Ashraf. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
read more
1 comments

*PANAS* Aksi terlampau Gadis menari Bogel…

read more
0 comments

Zizan Nin Terpegang/Sengaja Pegang Buah Dada Fauziah Nawi?

Video ni dari drama khas sempena Aidiladha di TV3 yang bertajuk Janji Seorang Anak.Cuba tengok tangan Zizan Nin.Hehe


read more
0 comments

Secret Plot - Adult Comic

Click on the picture for bigger view






Click Here To Read this comic

read more
0 comments

Bumper Untuk Mat Rempit

read more
0 comments

Buaya Makan Orang ( 18SG )





read more
0 comments

Perkahwinan Aleeya






read more

10 TABIAT YANG MENYEBABKAN KEROSAKAN OTAK


1. Tidak mengambil sarapan pagi

- Apabila seseorang tidak mengambil sarapan pagi, paras gula dalam darah akan menjadi rendah. Ini akan mengakibatkan kekurangan bekalan nutrisi pada otak dan menjadikannya kurang aktif.


2. Terlebih makan

- Ia akan membebankan pembuluh darah otak dan mengurangkan kuasa mental otak.


3. Perokok

- Asap rokok akan mengakibatkan sel-sel otak terjejas atau terbakar dan boleh mengakibatkan penyakit 'Alzheimer'.


4. Penggunaan gula yang berlebihan

- Pengambilan gula secara berlebihan akan meng ganggu penyerapan protein dan nutrisi. Selain daripada itu, ia akan meng ganggu perkembangan otak yang sihat.


5. Pencemaran udara

- Otak adalah pengguna oksigen terbesar dalam badan manusia. Pencemaran udara boleh menyebabkan pengurangan bekalan oksigen ke otak dan keaktifan otak.


6. Terlebih tidur

- Tidur adalah bagus untuk merehatkan otak tetapi masa tidur yang panjang boleh mengakibatkan sel-sel otak kita mati.


7. Menutup muka ketika tidur

- Tidur sambil menutup muka akan mengakibatkan otak menerima lebih banyak karbon dioksida berbanding oksigen dan ini akan membawa kerosakan kepada otak.


8. Membiarkan otak bekerja semasa kita berada di dalam keadaan kurang sihat

- Bekerja semasa anda kurang sihat boleh mengurangkan keberkesanan otak dan juga membawa kerosakan kepada sel-sel otak.


9. Kurang berimiginasi

- Berfikir adalah satu cara terbaik untuk melatih otak kita. Kurangnya berimiginasi boleh menyebabkan tahap kecerdasan/keaktifan otak menurun.


10. Jarang berfikir

- Jarang berfikir akan menyebabkan otak kita kurang aktif. Oleh itu, perbincangan yang membina boleh menambah keberkesanan kecerdasan otak kita.


Sesungguhnya kita kenalah rajinkan sikit kepala otak kita biar jangan jadi 'biol' kan... heheh enjoy anyway...

read more
0 comments

Nostalgia daun pisang

Hai Geng! Nama aku Alex. Ini aku ada cerita menarik nak kongsi dengan korang semua. Cerita ni aku dapat kat kawan aku. Kawan aku nak kata jahat pun tak lah jahat sangat tapi nakallah.

Ceritanya bermula bila ketika aku berumur 20 tahun. Masa tu aku berkenalan dengan awek yang cun macam sireh. Nama awek aku Moni. Satu yang menjadi masalah aku, kawan aku syok pulak dengan Moni. Kawan aku tu namanya Bob. Bob nie taklah hansem macam muka bulan ketika mengambang je. Tapi disebabkan kotenya yang besar macam batang kelapa dia disukai oleh ramai bohsia dan mak janda.

Kembali kepada cerita awek aku ni Moni ni suka layan sapa aje lelaki yang dia kenal. Kira dia ni sosial gilalah sampai aku tak boleh nak buat apa lagi. Nak tegur nanti dia kata aku cemburu buta pulak.

Nak jadi cerita satu hari kawan aku Bob datang rumah sewa aku. Masa tu awek aku pun ade jugak kat rumah aku. KIta orang pun lepak-lepaklah sambil tengok cerita Titanic. Tengah syok tengok cerita tu perut aku pulak mintak diisi. Aku tanya awek aku bak makan ke tidak sebab aku nak keluar beli makanan. Dia kata tak nak tapi Bob kirim burger special satu. Aku pun pergilah ke kedai beli makanan.

Tapi bila aku sampai kat pintu rumah akau dengar bunyi tak macam cerita Titanic yang kitaorang tengok tadi tapi bunyi sound effect lain sikit. Aku jengok kat tingkap. Korang tau apa yang aku nampak? Aku nampak diorang tengah tengok cerita blue. Manalah si Bob ni dapat cerita ni. Aku terus mengintip apa yang diorang buat kat dalam rumah.

Bila aku nampak je apa yang diorang buat apalaga terkezut beruk aku. Diorang tengah kissing dengan enaknya. Tangan Bob pulak meraba-raba satu badan Moni. Diorang ni tengok cerita ke buat cerita ?. Aku meneruskan pengintipan macam jebon. Aku nampak Bob bukak baju Moni tinggal bra warna krim. Besar gak tetek awek aku ni lebih kurang saiz 36 cup B. Bob terus cium awek aku dari bibir beralih ke leher dan terus ke tetek Moni. Bob terus bukak kancing bra dan terus cium keliling tetek belah kiri. Mata Moni masa tu dah stim habis separuh terbuka. Syok gila lah tu. Last sekali Bob terus nyonyot tetek Moni. Moni pun apa lagi teruslah keluar sound effect dia lebih dari cerita blue kat tv.

Bob bukak baju dia dan tanggalkan Moni punya jeans nampaklah panties merah jambu. Dah basah dah tu. Bob terus gentel tetek kanan Moni sambil tangan dia mengusap-usap faraj si Moni. Moni pun apalagi meraunglah dia kesyokkan. Bob membuka jeansnya tinggal sepender aje. Nampak jelas kotenya dan tegang sebab kepala takuknya dah terkeluar. Bob pelan-pelan tanggalkan panties Moni dan mula menggentel kelentit Moni dengan tangan kanan masih kat tetek Moni menggentel puting yang berwarna merah kecoklatan. Faraj moni nampak licin macam baru lepas dicukur. Tak lama selepas tu Moni pun pancutlah kat muka Bob. Bob pun apalaga tadahlah mulut dia. Moni pulak dah lembik dah aku nampak.

Lepas tu Bob bukak spender dia dan terserlahlah kotenya yang besar dan panjang tu. Moni yang tengah stim tu terus terkam dan nyonyot Bob punya kote. Kote Bob pun mulalah keluar masuk mulut si Moni ni. Adelah dalam 15 minit lepas tu Bob pun pancutlah kat dalam mulut Moni. Banyak gile keluar macam ada 3 telor. Air pancut tu Bob sapu kat tetek Moni dan Moni pun apalaga sampai lagi sekalilah terpancut untuk kali kedua. Bob kembali bermain di taman larangan Moni. Dia mengacu-acukan kotenya yang panjang kat bibir faraj Moni. Moni pun separuh menjerit minta Bob masukkan cepat. Bob pun mulalah masukkan kotenya perlahan-lahan takut Moni sakit. Sikit masuk sikit lagi masuk tapi sampai masuk habis tak kena pun apa-apa lapisan penghadang. Oh Moni dah tak virgin lagi. Bob pun mulalah mendayung macam-macam skill dia guna macam yang biasa dia tengok dalam cerita blue.

Mula dengan cara 69 lepas tu doggy dan lepas tu Moni pulak yang menunggang kuda dan akhir sekali 69 balik. Adelah 30 minit lepas tu Bob cepat-cepat cabut kote dia dan tuju kat celah tetek Moni. Lepas tu terus pancut kali kedua. Serentak dengan tu Moni pun pancut lagi untuk yang kesekian kalinya.

Lepas tu masing-masing terbaring keletihan kat ruang tamu tu tanpa seurat benang pun. Jelas dimuka masing-masing kepuasan yang amat sangat. Aku pulak tolak motor aku balik ke jalan besar dan start motor balik kerumah. Kononnya macam aku baru baliklah tu. Apalagi diorang pun kelam kabut pakai baju balik. Sampai kat pintu aku bukak pintu macam tak de apa-apa berlaku. Masa tu diorang dah siap pakai baju balik. Bob tanya aku kenapa lambat sangat laparlah. Cheh nak cover la tu. Aku pun cakap sorylah jalan jem. Pheh! aku pun gila cover jalan jem apa kat kampung. Lepas tu kitaorang pun makanlah makanan yang dah sejuk tu ramai-ramai.

Lepas dari tu aku mintak clash dengan Moni sebab dia ni memang bohsia tapi aku tak cakaplah aku nampak dia dengan Bob. Sampai sekarang aku sering teringat cerita ni, nasib baik aku tak kawin dengan dengan Moni kalau tidak kempunan daralah aku. Buat pengetahuan korang sampai sekarang ni umur aku dah 24 tahun tapi aku masih berjaya mengekalkan keterunaan aku. Aku harap dapatlah aku tahan sampai aku kawin dengan sah. So sapa yang virgin lagi nak kawin contact lah aku cepat sebab aku sekarang makin tak tahan ni. OK jumpa lagi di lain masa bye
read more
0 comments

Nafsu Maria

Maria bekerja sebagai tukang sapu yang baru kira-kira 6 bulan di syarikatku. Orangnya, bertubuh langsing, kulit kuning langsat, berambut ikal separas bahu. Manis 17. Sayangnya dia cuma lulusan darjah 6, kalau tidak tentu dapat menjadi sekurang-kurangnya kerani.

Kami cepat mesra kerana selalu tinggal berdua-duaan di sebelah pagi, ketika aku baru membuka pintu pejabat, waktu tengahari ketika orang lain keluar makan dan sebelah petang sebelum aku mengunci pejabat dan dia menunggu adik atau abangnya mengambilnya pulang dari kerja. Waktu tengahari, saya selalu kirimkan beli nasi bungkus dengannya. Kami selalu makan berdua saja, sambil berbual-bual.

Dari pergaulan kami itulah, saya dapat tahu yang dia dah bertunang dengan pilihan orang tuanya yang ada hubungan bau-bau bacang dengannya. Dia tak kenal sangat dengan tunangannya itu yang bekerja di Sempadan Indonesia-Malaysia di Tebedu, Sarawak.dan tinggal di sana. Cuma beberapa kali setahun sahaja mereka sempat berjumpa. Dengar-dengar dia akan berkahwin tahun depan, tetapi belum pasti bila.

Suatu hari, saya tertunggu-tunggu dia datang nak beli nasi bungkus. Sehingga pukul 12 tengahari tak juga kelihatan. Pekerja lain semuanya sudah keluar, dan selalunya lepas pukul dua baru muncul kembali (biasala, curu tulang).

Sayapun pergilah mencarinya di dalam bilik setor, iaitu sebuah bilik kecil di bahagian belakang pejabat, tempat dia menyimpan segala barang-barang kerjanya, bertukar pakaian, dan baring-baring waktu berehat. Bilik itu miliknya seorang, dan dia ada kunci sendiri. Saya lihat pintu bilik itu renggang, lalu mengambil peluang mengintai.

Wah! Dia sedang membaca buku æMutiara Taman WangiÆ. Yang bestnya, dia cuma pakai bra dan seluar dalam saja. Sambil membaca, sebelah tangan masuk dalam seluarnya, melancaplah tu agaknya. Kelangkang seluarnya pula kelihatan dah lecun.

Saya kejutkan dia. ôOi, tak nak beli nasik ke?ö

Dia terkejut, serta merta bingkas bangun. ôApa abang Joe buat ni? Intai kita, tak malu, keluarla!ö Dia buat-buat marah, tapi pipinya merah mulas. Dia duduk sambil rapatkan peha, buku tadi letakkan atas riba, tutup seluar dalam; tangan atas dada, tutup coli. Ceh, malu konon...ö

ôAlah, macam tu pun nak malu? Abang dah banyak tengok gambar perempuan telanjang la, lagi syok, tau?ö kataku sambil ketawa sikit.

ôKeluarla, orang nak pakai baju ni!ö katanya sambil mencapai satu lagi buku, lalu dibalingnya kepadaku. Aku sambut, ketawa, lalu keluar. Aaahhh, buku æPermata Yang HilangÆ. Apa halnya dia baca buku2 macam ni?

Sekejap kemudian dia keluar dari bilik, dah pakai semula pakaiannya. ôöMintak balik buku tu...ö katanya.
ôPinjam kejap, abang nak tengok, Mar pergi beli nasik dululah...ö
Dia diam saja. Aku hulurkan sepuluh ringgit. ôHari ni turn abang belanja Marö kataku lagi. Diapun pergilah.

Kira2 15 minit kemudian diapun balik. Kami makan samma2 macam biasa. Habis makan, baru aku bertanya.
ôApa Mar baca buku2 macam ni?ö
ôOrang nak belajarlah. Nanti dah kawin besok, senangla...ö
ôBelajar apa?ö
ôBelajar hal seks la...ö
ôKalau nak tau hal2 seks, jangan baca buku yang macam ni, tak syok, baca novel seks laa...ö
ôKat kedai mana ada jual buku2 macam tu?ö
ôAbang adaö
ôMana? Bagi pinjam.ö
ôTapi ada syaratnya.ö
ôApa?ö
ôIni rahsia tau! Jangan tunjuk, bagi tau atau pinjamkan pada orang lain.ö
ôSapa nak tunjukkan pada orang lain. Buat malu sendiri saja.ö

Akupun buka laci yang selama ini sentiasa terkunci dan tarik tiga jilid novel yang sudah difotostat. Aku lihat tajuknya, æLembahnya Nan GersangÆ, æDahagaÆdan æGatalÆ. Aku serahkan balik padanya serta bukunya tadi.

ôNah, abang ada banyak lagi, tapi baca yang ini dululah. Pergi baca dalam bilik, tutup dan kunci. Kalau baca sambil telanjangpun orang tak tau.ö
ôApa pulak nak baca sambil telanjang?ö
ôBagi senang Mar nak gosok kelentitlaa...ö
ôBuat apa pulak nak gosok kelentit?ö
ôLaa, dah baca buku macam nipun belum tau lagi ke?ö
ôKita belum habis baca lagi. Tu la belum tau.ö
ôBetul belum tau?ö
ôBuat apa kita nak bohong pulak?ö
Aku terdiam pulak.

ôGosok kelentit tu, kira melancap laa, oarang perempuan kalau melancap, macam tu la selalunyaö
ôYa ke? Dalam buku2 tu tak da bagi tahu pun?ö
ôYa la, macam mana dia nak tulis. Jangan2 dia pun malu nak tulis.ö
ôKalau macam tu, buku2 tu semua kira belum lengkap la ya?ö
ôHmmm, kira2 macam tu la...ö
ôWaa, harapkan buku2 macam tu, ada bagi tau semua hal2 seks. Buang duit saja Mar beli.ö
ôMana Mar dapat buku2 macam ni?ö
ôPesan dari kawan laa... sembunyi2ö
Diam lagi.

ôYang kelentit ni pula, kat mana letaknya?ö
ôAi, takkan barang kat tubuh sendiripun tak tau? Kan ada gambar kat dalam buku tu?ö
ôMemangla ada gambar... tapi tak jelas laa... sendiri punya kelentit belum dapat jumpa lagi.ö
ôTadi yang Mar gosok2 dalam bilik tu, tang mana?ö
ôKat atas2 sini, (dia meraba2 pulak tundun dia dari balik kain), ôtapi tempat dia yang betul belum jumpa lagi. Kalau abang Joe tau, tolong tunjukkan la, kita nak tengok.ö
ôNantila, abang Joe tunjukkanö
ôTunjuk sekarang la, orang nak cuba melancap niö

Stim betul aku dengan dia ni. Konek akupun dah keras gila dibuatnya. Silap2 nanti timbul pulak kes rogol.
ôOK, mari masuk bilik. Kalau abang tunjuk kat sini... nanti ada orang lain nampak, susahla...

Dia nampaknya gembira sangat. Akupun kunci pintu utama pejabat. Biasala... langkah berhati-hati, kalau2 nanti ada orang yang datang. Kamipun masuk ke dalam bilik staf. Di sini, ruangnya agak besar, ada sebuah meja dan bangku panjang. Di sini staf selalu lepak-lepak kalau tak ada kerja, sambil main karom, dam dan sebagainya. Ada sink serta paip air panas dan sejuknya sekali. Ada kipas siling dan tingkap yang selalu tertutup oleh langsir tebal.

Tiba di dalam bilik, aku suruh dia telanjang. Mula2 dia malu2, namun aku terus memujuk.
ôKalau Mar tak nak telanjang depan abang, macam mana abang nak tunjukkan kelentit Mar?ö

Baca Kisah Selanjutnya Click Disini
read more
0 comments

Artis Zaman Sekarang









read more
0 comments

Do you wanna be a child?

read more
20 cara untuk jadikan roomate anda gila
1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate anda nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg anda & pegi tidor.

2. Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati” horee…kau dah balik”. Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya dia “Sepatutnya kau dah blah dah skrg”

3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 ” Tolong, kat mana aku berada ni?” dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.

4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata “Dah merebak… dah merebak!”

5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari. Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap “Aku tak boleh hidup sebilik dengan kau lagi” sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgn kuat…Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.

6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate anda sambil berkata “Tak lama lagi…tak lama lagi…”

7. Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, “Siot betul, kalah lagi”

8. Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar, bangun dan menjerit dgn kuat “Horee…!”. bukak lampu semula.

9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap “Selamat Datang ke McDonald. Boleh saya ambil pesanan anda…” Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata “Eh, kau rupanya…”

10. Kata kat roommate “Ada pesanan penting untuk kau”. Lepas tu buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu. Kemudian, cakap “Eh…aku dah ingat”. Lepas tu pengsan balik.

11. Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap kat roommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefon balik.

12. Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigi dengan betul.

13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate anda.

14. Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu opera sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.

15. Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekali sambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah tengok wayang.

16. Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh dinding bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalu sampai deodoran tu habis.

17. Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk beri makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambut sebelum dia beri persetujuan kpd kau.

18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata “Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la…Macam teknik rebonding…”. Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.

19. Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastu panggil member dlm 10 bace yasin ramai2. bile rumet jage pakat2 buat x nmpk ape2.

20. Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam kafan (siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia. Mesti dia terkujat sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.
read more
0 comments

Perangkap Tikus

PERANGKAP TIKUS
Sepasang suami dan isteri petani pulang kerumah setelah berbelanja. Ketika mereka membuka barang belanjaan, seekor tikus memperhatikan gelagat sambil menggumam "hmmm...makanan apa lagi yang dibawa mereka dari pasar??"
Ternyata yang dibeli oleh petani hari adalah rerangkap tikus.Sang tikus naik panic bukan kepalang. Ia bergegas lari ke sarang dan bertempik, " Ada perangkap tikus di rumah....di rumah sekarang ada perangkap tikus....
" Ia pun mengadu kepada ayam dan berteriak, " Ada perangkat tikus !"Sang Ayam berkata, " Tuan Tikus ! Aku turut bersedih tapi ia tak ada kena-mengena dengan aku." Sang Tikus lalu pergi menemui seekor Kambing sambil berteriak seperti tadi.Sang Kambing pun jawab selamba, "Aku pun turut bersimpati...tapi tidak ada yang boleh aku buat.
Lagi pun tak tak ada kena-mengena dengan aku. " Tikus lalu menemui Sapi. Ia mendapat jawaban sama. " Maafkan aku. Tapi perangkap tikus tidak berbahaya buat aku sama sekali. Tak kanlah sebesar aku ni boleh masuk perangkap tikus.
" Dengan rasa kecewa ia pun berlari ke hutan menemui Ular. Sang ular berkata " Eleh engkau ni...Perangkap Tikus yang sekecil tak kan la nak membahayakan aku." Akhirnya Sang Tikus kembali kerumah dengan pasrah kerana mengetahui ia akan menghadapi bahaya seorang diri.Suatu malam, pemilik rumah terbangun mendengar suara berdetak perangkap tikusnya berbunyi menandakan umpan dah mengena.
Ketika melihat perangkap tikusnya, ternyata seekor ular berbisa yang jadi mangsa. Buntut ular yang terperangkap membuat ular semakin ganas dan menyerang isteri pemilik rumah. Walaupun si Suami sempat membunuh ular berbisa tersebut, isterinya tidak sempat diselamatkan.Si suami pun membawa isterinya kerumah sakit. Beberapa hari kemudian isterinya sudah boleh pulang namun tetap sahaja demam.
Isterinya lalu minta dibuatkan sup cakar ayam oleh suaminya kerana percaya sup cakar ayam boleh mengurangkan demam. Tanpa berfikir panjang si Suami pun dengan segera menyembelih ayamnya untuk dapat cakar buat sup. Beberapa hari kemudian sakitnya tidak kunjung reda. Seorang teman menyarankan untuk makan hati kambing.
Ia lalu menyembelih kambingnya untuk mengambil hatinya.Masih juga isterinya tidak sembuh-sembuh dan akhirnya meninggal dunia. Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un.
Banyak sungguh orang datang melawat jenazahnya. Kerana rasa sayang suami pada isterinya, tak sampai hati pula dia melihat orang ramai tak dijamu apa-apa.
Tanpa berfikir panjang dia pun menyembelih sapinya untuk memberi makan orang-orang yang berziarah. Dari kejauhan...Sang Tikus menatap dengan penuh kesedihan. Beberapa hari kemudian ia melihat Perangkap Tikus tersebut sudah tidak digunakan lagi.

SUATU HARI....KETIKA ANDA MENDENGAR SESEORANG DALAM
KESUSAHAN DAN MENGIRA ITU BUKAN URUSAN ANDA...
PIKIRKANLAH SEKALI LAGI.
read more
0 comments

Stress at Office

read more
0 comments

Stress..

read more
0 comments

Hitz FM Radio Online

>
read more
0 comments

Mila in magazine?



read more
0 comments

Main kat Opis

Okay, straight to the point & no bullshit.

Berat aku 62kg, tinggi 173 cm, putih (orang cakap la sebab mak aku cina). Aku tak cakap la aku hensem... tapi orang lain yang cakap aku hensem.... takpe lah, .. boleh aku kembang sekejap.

Aku keja sebagai seorang exec kat satu tempat ni, kira besar jugak la. Kalau cakap nama, satu malaysia tau. Nama je exec, tapi gaji kecik jugak. Walaumacamana pun, dah 4 tahun aku keja kat situ.

Keja aku banyak & aku selalu jugak balik lambat. Member-member aku selalu hantar gamba blue dr email & aku jadik tukang distribute kat member-member opis aku, termasuk staff pompuan. Aku tak tau la diorang tu setim ke tak atau saja suka-suka. Biasanya, lepas ofis baru aku tengok gamba-gamba tu semua.

Aku rapat jugak ngan staff-staff pompuan yang body power & selalu mintak gamba blue kat aku, termasuk pinjam VCD blue aku. Ada 2 orang tu bini orang & sorang belum kawin. Tapi yang aku nak cerita ni, aku tumpukan pada sorang yang dah kawin ni, aku panggil dia sue. Sue ni ada prob ngan laki dia sebab laki dia tak boleh tahan lama. Main sekejap je dah pancut. So, sue boring la. Mana boleh tahan beb.

So, aku biasa la supply vcd ngan gambar blue kat sue & sue selalu cerita pasal problem dia ngan husband dia. Aku kesian jugak.

Ada satu hari tu, sue ajak aku temankan dia sebab dia ada keja nak kena buat & husband dia amik dia balik pukul 9.30 malam & dia pesan suruh bawak gamba blue sekali pegi partition dia. So, dalam pukul 6.30, line dah clear, aku pegi la tempat sue. Aku tengok dia dah tunggu aku dah.

So, kitorang just macam biasa, borak-borak & aku keluarkan la disket gamba blue & pasang kat komputer dia. Tengok sama-sama.Aku tengok muka sue macam orang dah setim, so aku ajak dia duduk atas pangku aku sebab aku pun setim jugak masa tu. Sue malu-malu sambil tanya aku, "Nak buat apa ni... ?".

Aku tau sue dah stim, so, aku just tarik tangan dia pelan-pelan & dudukkan dia atas pangku aku. Sue tanya lagi, " Nak buat apa ni ?" sambil senyum-senyum. Aku jawab, "Nak buat cam dalam gamba tu la.." Sue senyum. Dalam hati aku, "YESSSS!!! boleh dapat ni...!!!" hehehe... jahat aku ni.

Sambil tengok tu, aku tarik sue & aku kiss dia. Dia melawan & aku terus hisap lidah dia. Sue dah mula merengek !! Perrghh...!! Aku tau sue dah basah. Aku teruskan lagi la... aku start pegang tetek dia & dia biarkan..... aku mula ramas pelan-pelan, & sue merengek lagi kuat.

"Syyhh... slow sikit... kang guard dengar," aku sound kat sue. "I dah tak tahan la," sue merengek. Bila aku dengar sue cakap camtu, aku terus bangun la.... peluk sue betul-betul. Sue ni tinggi dada aku je, so best la aku peluk.

Sue mula ramas pelir aku dari luar. Rasa macam nak patah batang aku. Aku tarik sue masuk dalam bilik satu lagi, sambung balik. Aku start bukak baju sue. Memula dia tolak tangan aku tapi 2nd time aku try, dia biarkan je. Aku bukak je la. Aku ramas tetek sue sambil hisap lidah sue & dia merengek lagi kuat. Ni yang aku tak tahan ni.

Aku seluk tangan aku dalam bra sue & ramas tetek dia. Puting dia dah keras dah. Aku seluk skirt dia pulak... dah basah. AKu masukkan tangan aku dalam panties dia & start gentel kelentit dia. Sue mula terkangkang-kangkang sambil berdiri tu. Sue carik zip seluar aku & aku tolong sue bukakkan talipinggang aku & sue terus urut pelir aku. Mengerang-ngerang sue kena gentel, abis basah tangan aku ngan air dia.

aku dah tak tahan, aku baringkan sue atas karpet, tarik panties dia & aku lucutkan seluar aku. Aku nak masukkan pelir aku jetapi sue tak nak. Dia suruh aku baring & dia naik atas aku. Sue mula mengangkang atas aku & pegang pelir aku sambil masukkan pelan-pelan dalam pantat dia. Aku dengar sue mengeluh bila kepala pelir aku sentuh pantat dia yang dah basah tu & sue mula tekan pelan-pelan. Ketat lagi dia ni, mesti batang laki dia kecik.. hehehe.

Pantat sue kemut batang aku.. perghh... power giler. Pelan-pelan sue turunkan badan dia & batang aku mula masuk setengah dalam pantat dia. Aku tengok muka sue berkerut-kerut menahan nikmat. Baru setengah jalan, sue baik balik, & kemudian turun balik. "enngghh...aahhh...." aku dengar sue merengek. Aku tak tahan dah. So, aku tolak batang aku ke atas kuat-kuat... sue terjerit & terjatuh ke tepi. "Sakit la.." rengek sue. Aku terus naik atas badan dia, pegang pelir aku, masukkan dalam pantat sue. Berkerut muka sue tahan tujahan aku. Kaki sue terus kepit pinggang aku & sue terus peluk tengkuk aku. Sue suruh aku buat slow, tapi sebab pantat dia best... ketat... mana aku boleh tahan. Aku henjut je la. Sue sampai terjerit bila aku henyak kuat-kuat batang aku. Aku rasa macam pantat sue tak nak kasik batang aku keluar. Dia punya kepit, pergghhh... buat aku rasa macam nak pancut masa tu jugak.

Aku tarik batang aku keluar dari pantat sue, & sue pandang aku dengan mata kuyu. Aku tarik dia bangun, sandarkan dia kat dinding, angkat kaki dia sebelah, & masukkan batang aku dalam pantat dia. Penat jugak style ni. Masa ni, air sue dah meleleh sampai kat peha dia dah. Punya la banyak air pompuan ni.

Pastu, aku pusingkan sue, bagi doggie sedas. "Aaaahhhh.... aahhh.... lagi.. lagi..enggghhh..." sue merengek. Buat cara ni, aku pun tak tahan. Dah la pantat ketat lagi, kemut power. Aku dah rasa macam nak terpancut sangat dah. So, aku keluarkan batang aku cepat-cepat. Tapi, sue terus pusing & suruh aku masukkan balik... dia nak aku pancutkan kat dalam pantat. "Jangan stop... lepaskan je kat dalam.. i dah tak tahan ni...cepat la.." sue merengek.

Aku apa lagi, baringkan sue balik atas kapet, terus kangkangkan dia & main-mainkan batang aku kat mulut pantat dia. Tapi, tangan dengan kaki sue tolak bontot aku & aku pun tujah batang aku dalam pantat sue yang dah mula melimpah dengan air mani dia. Aku henjut kuat-kuat sampai sue macam tengah menangis. Best gila. Memang power. Bila aku pancut, aku tekan habis dalam pantat sue batang aku sambil sue terjerit halus.

Ada la dalam 2-3 minit aku dengan sue diam macam tu. Aku biarkan je batang aku kecut dalam pantat dia. Penat siot.

Lepas tu, kitorang pakai baju balik & siap-siap nak keluar ofis sebab dah pukul 8. Lepas dp tu, selalu jugak aku romen dengan sue & dia mengaku batang laki dia kecik... 4 inci je..... aku punya 7 inci... kira ok le tu. Sampai sekarang pun, aku still main dengan sue & pantat sue is still the best.
read more